Exoterrestrial
Het zal je kind maar weze 😳
Hier hoor ik regelmatig nieuwe dingen zonder gelul ertussen:welke internet radios? (of is dat te OffT?)
Radiomeuh
Cheers,
Exo.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hier hoor ik regelmatig nieuwe dingen zonder gelul ertussen:welke internet radios? (of is dat te OffT?)

Dat had ik ook inderdaad. YT premium is heel fijn maar die YT music app is echt een ramp, ik heb premium maar opgezegd want de prijsverhoging die ze doorvoerde vond ik ook schandalig. Quobuz nooit van gehoordIk heb YouTube Premium en daarbij YT Music. De app van Music vind ik prut en totaal onoverzichtelijk, maar ik kan alles vinden wat ik zoek. Dus het aanbod is prima.
Ik heb Quobuz nog niet gehoord hier. Dat is Frans en gaat tot 24 bit. Hier krijg je 2 maanden gratis abo:
![]()
Qobuz gratis voor 2 maanden. - Hanze Hifi shop
Zoals de meeste klanten van ons weten raden we andere streamingsdiensten aan dan Spotify. Er is meer onder de zon dan Spotify; muziekdiensten die muziek in cd-kwaliteit aanbieden of zelfs in een resolutie die hoger is dan wat er op cd staat.De opnames in studio’s zijn van een hogere resolutie...www.hanzehifi.nl
Quobuz nooit van gehoord
Volgens mij is dat ook compleet nutteloos, 24 bit is wel interessanter om te gebruiken voor het produceren maar om te luisteren hoort denk ik niemand het verschil als het liedje eenmaal af is.Dat is ook voor audiofielenBoven de 16 bit hoor ik het verschil niet meer.
Wat ik bij Quobuz interessant vind, is de mogelijkheid om albums ook te kopen en te downloaden. Apple Music heb ik op proef gehad, maar daar vond ik geen mogelijkheid om albums te kopen. Dus zodra ik stopte met betalen, hield de muziek op. Letterlijk. Het model van Quobuz vind ik dan interessanter. Al waren de prijzen die voor een album werden gevraagd wel erg hoog. Lees: de fysieke cd is doorgaans dezelfde prijs of goedkoper.Dat is ook voor audiofielenBoven de 16 bit hoor ik het verschil niet meer.
volgens mij werkt dat wel als je tijdens het afspelen van het album 'insert in queue' gebruikt voor andere tracks, waarna hij terugkeert naar het album.Wat ik nog steeds niet begrijp van Spotify is de optie, dat wanneer je een album luistert, tussendoor wat andere tracks opzet, Spotify’s niet onthoud waar je in het album bent gebleven.
YT is het enige abbo wat ik heb naast KPN en zorgpremieDilemma's....spotify vind ik echt handig in gebruik, maar ik mis best veel dat ik op yt music wel kan vinden. Vreemd genoeg geef ik aan synths (te) veel uit, maar ben ik een krent als het om streaming gaat

Is niet helemaal het zelfde. Meer omslachtig eigenlijk. Ik luister regelmatig radioshows en soms eat albums. Wanneer ik een dag of misschien een paar dagen iets anders tussendoor luister, dan zou ik het liefst gewoon willen terugkeren naar waar ik was zonder allemaal rekening te houden met rare omleidingen. Maar bedankt voor het meedenkenvolgens mij werkt dat wel als je tijdens het afspelen van het album 'insert in queue' gebruikt voor andere tracks, waarna hij terugkeert naar het album.
Ik heb Quobuz nog niet gehoord hier. Dat is Frans en gaat tot 24 bit.