Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alsof gitaristen geen DAWs gebruikenFender ziet natuurlijk ook dat de muziekmarkt voor de helft uit EDM bestaat en dat zij daar geen enkele aandeel in hebben. Dan is de overname van een van de top 5 DAWs best handig. Wie weet komen er weer Fender keyboards en synths.

Ze hebben dit pad al heel lang terug verlaten idd.. maar bij vintage toetsenbespelers zijn de Fender versies van de MKI Electrische piano nog steeds de versies die er toe doen. Geen idee waarom.Alsof gitaristen geen DAWs gebruiken
Als ze met keyboards hadden willen komen hadden ze dat veel eerder moeten doen. De markt lijkt me op dit moment eerder bijna oververzadigd en de naam en historie hebben ze sowieso niet bij de toetsen bespelers. Dan kunnen ze beter een bekende naam overnemen.
Ach ja, helemaal vergeten dat Rhodes piano's onder Fender label verkocht zijnZe hebben dit pad al heel lang terug verlaten idd.. maar bij vintage toetsenbespelers zijn de Fender versies van de MKI Electrische piano nog steeds de versies die er toe doen. Geen idee waarom.

Daarbij merk ik totaal geen verschil tussen 5, 7 of 8 (wat gewoon Studio One 8 is maar met de naam van de nieuwe eigenaar).
Ik denk dat Fender ook beter op edm of dance zou kunnen inspringen.
Maar ik denk dat mensen die beginnen en in de electronische hoek zitten dit niet zo interessant vinden omdat er veel gitaar in gepromoot word.
hoezo veel gitaar gepromoot?
Het is gewoon de opvolger van Studio One 7 met een extra plugin (een versterker/stompbox VSTplugin) das al.
ik bedoel dat ik niets merk van stotteren of instabiliteit.Dat viel mij dus ook op toen ik van 4 overstapte op 7. Het oogt allemaal wat mooier en er zitten een paar extra functies in. Maar die gebruik ik eigenlijks nauwelijks.
Ik vind 7 (en ook acht best weer een verbetering met de panelstrips, en cliplauncher.Ik had alleen op hun website gekeken en ik vond dat het heel erg richting gitaar gaat en dan haak ik al af.hoezo veel gitaar gepromoot?
Het is gewoon de opvolger van Studio One 7 met een extra plugin (een versterker/stompbox VSTplugin) das al.
Alleen de eigenaar heeft iets met gitaren....
Ook al zouden ze van nu af aan alleen de focus op gitaren leggen heb je nog van Studio One 1 t/m 7 aan functionaliteit dat niets, maar dan ook niets, met gitaren van doen heeft. En dan is het nu ineens niet voor synths?
![]()
Ik word ook niet erg warm van deze daw. En voor synths vind ik het niet echt aantrekkelijk als ik het promofilmpje zie.
ik bedoel dat ik niets merk van stotteren of instabiliteit.Ik vind 7 (en ook acht best weer een verbetering met de panelstrips, en cliplauncher.