BastardPower
Stamgast
Hey,
ik zou graag mijn eigen keyboard of synth meenemen naar de muziekles via de fiets.
Het gaat dan om een Roland Go:Keys 5, of een Roland Gaia SH-01.
Zou graag een Nord Electro 6D 61 of Yamaha YC-61 kopen in de toekomst.
Belangrijk is ook wel dat ik het op de fiets op mijn rug moet kunnen vervoeren!
Kunnen jullie een tas aanraden, of zaken waarop te letten?
Voor de Roland is er volgende draagtas: CB-V61. 119€ in het algemeen, 115€ bij Gear4Music.
Bij Gear4Music zag ik ook volgende tassen:
- tas van 46€. Goede haken voor draagriemen (dus ook te vervangen door betere riemen), maar lijkt niet zo stevig. Geen gewicht vermeld.
- tas van 93€. Riemen lijken vastgenaaid te zijn ipv haken. Lijkt steviger, maar ook zwaarder (4kg), heeft ook zwenkwielen.
Na heel wat zoeken kwam ik ook de Namba Gear GoBoard 61 tegen. Dit lijkt een zeer stevige tas, met goede vakken. Ik vind nergens een gewicht terug.
Normaal rond 180€, maar nu bij FritsEvents voor slechts 88€.
Op de laatste foto op de Namba Gear site zie je een vrouw met de zak op de rug en er staat ook "Backpack conversion straps".
FritsEvents heeft me net ook bevestigd dat deze er bij zouden zijn.
Echter op de weinige foto's zie ik deze nergens, en ook niet bij deze video review:
Dus: tips? advies?
ik zou graag mijn eigen keyboard of synth meenemen naar de muziekles via de fiets.
Het gaat dan om een Roland Go:Keys 5, of een Roland Gaia SH-01.
Zou graag een Nord Electro 6D 61 of Yamaha YC-61 kopen in de toekomst.
Belangrijk is ook wel dat ik het op de fiets op mijn rug moet kunnen vervoeren!
Kunnen jullie een tas aanraden, of zaken waarop te letten?
Voor de Roland is er volgende draagtas: CB-V61. 119€ in het algemeen, 115€ bij Gear4Music.
Bij Gear4Music zag ik ook volgende tassen:
- tas van 46€. Goede haken voor draagriemen (dus ook te vervangen door betere riemen), maar lijkt niet zo stevig. Geen gewicht vermeld.
- tas van 93€. Riemen lijken vastgenaaid te zijn ipv haken. Lijkt steviger, maar ook zwaarder (4kg), heeft ook zwenkwielen.
Na heel wat zoeken kwam ik ook de Namba Gear GoBoard 61 tegen. Dit lijkt een zeer stevige tas, met goede vakken. Ik vind nergens een gewicht terug.
Normaal rond 180€, maar nu bij FritsEvents voor slechts 88€.
Op de laatste foto op de Namba Gear site zie je een vrouw met de zak op de rug en er staat ook "Backpack conversion straps".
FritsEvents heeft me net ook bevestigd dat deze er bij zouden zijn.
Echter op de weinige foto's zie ik deze nergens, en ook niet bij deze video review:
Dus: tips? advies?
Laatst gewijzigd:
Ben benieuwd wat ze daarvan zeggen.