lloydwebster
hans werrekmeester
ah zo, nou ik houd daar altijd wel rekening mee hoor. in dez in dat ik probeer voor die. videos het ook hoorbaar te maken op een telefoon oid, nu heb ik wel een iphone (13) maar daarop hoor ik de bas welJe hebt nu alleen een sub bas die alleen op de wat geavanceerdere audiosystemen hoorbaar is.
Daar kan je distrotion en/of saturation op zetten zodat hij ook op 'gewone' audio systemen hoorbaar wordt.
Of je kan een 2 bas laten meelopen waarbij je dan met dynamic eq het frequentiegebied van de sub weghaalt.
Een 303 bas bijvoorbeeld of een kopie van je subbas waarbij je de eerste subbas in tact laat en de tweede door de mangel haalt en dan weer met dynamic eq de originele bas ontzien.

ik heb overigens ook een voorliefde wel met dit soort low freq bassen moet ik zeggen, maar het is wel leuk om idd eens wat te proberen met een 303 ofzo

en dan idd dattie dan af en toe via een cutoff erin glijd en soms weeer verdwijnt

dat kan wel dope worden! thnx
Pardon, ik moet wel verwijzen naar deze versie dan, betreft de hoorbaarheid vd bass: