Look Mum No Computer naar Eurovisie songfestival

controversieel ... ik vond hem nooit controversieel wel druk en aanstellerig, niet controversieel. en nu is ie al helemaal niet controversieel meer.... hij doet mee met dit zooitje...

misschien hebben ze wel een familie lid gegijzeld (heb net Hijack gestreamd, je weet nooit)
Oke prima, jij hebt gelijk

Ik vind lmnc zeer entertainend op Youtube, zijn eigen nummers vaak ook geslaagd, en zijn songfestivalnummer het slechtste wat ik ooit van hem hoorde. Die laatste plaats verbaast me dus niet.

Mijn zoon keek een stukje en toen kwam net dit nummer voorbij. Oef, wat slecht! Tekst slaat nergens op, muzikaal klinkt het nergens naar en zelfs het publiek sloeg dood. Dat kunnen ze in Engeland ook verzinnen, zou je denken 😯😯

Ja ik snap het ook niet, vond iema nd dit half goed toen ze dit nummer kozen?. Je kan je wel wat richten op het songfestival, maar dit was gewoon slecht. Scooter zonder alles wat Scooter leuk maakt, LMNC zonder alles wat LMNC synthpunk muziek aantrekkelijk maakt.

Gelukkig kijk ik niet meer naar het Songfestival, is alleen nog politiek tegenwoordig. Dat land geeft 12 punten aan het buurland. Nederland gaf ook altijd 12 punten aan Israel.

Dat Israel iedere keer zo hoog eindigt zegt ook wel wat over het Songfestivalpubliek. Volgens jaar gewoon Rusland er weer bij. Let maar op.

Back