Superfluid

Ok, ik heb deze nog eens flink onder handen genomen en het 2e deel eigenlijk helemaal opnieuw gedaan. Hopelijk is het nu meer ÊÊn geheel. Nog ff een nachtje laten bezinken en dan morgen maar eens masteren.

Dat klinkt weer lekker chill! Was heerlijk aan het wegdromen op de track, had nieteens door dat er 2 delen in zaten :)
Cool, fijn om te horen! In de eerdere versie had ik op ongveeer 4:00m met een arp een andere melodielijn geintroduceerd, waardoor het meer op een mix van 2 aparte nummers leek, dat werd naar mijn smaak te rommelig, dus heb ik het er maar helemaal uitgesloopt.

Echt heel chill. Krijg er Mecca vibes van.
Een strandtent op het noorderstrand waar we vaak heen gingen.
Mooie mix ook.

ja heerlijke plaat dit 🤘🤘

Echt heel chill. Krijg er Mecca vibes van.
Een strandtent op het noorderstrand waar we vaak heen gingen.
Mooie mix ook.
Eej! Wij gingen ook altijd naar mecca omdat een vriendin van ons daar werkte (Saskia). Tent was van Dinand van Kane , maar die brak later pas door (volgens mij bij een concert bij mecca). Dacht dat t na 98 over was met de pret daar, maar superchille plek, waar dit plaatje zeker gedraaid had kunnen worden ja

Title checks out :)

Fijne track, 5th!

Productie natuurlijk weer tiptop, naar mijn smaak zelfs een van je betere.. meer gericht op aangenaam, minder op luid - zonder dat het slap klinkt. Knap werk.

ja heerlijke plaat dit 🤘🤘

Eej! Wij gingen ook altijd naar mecca omdat een vriendin van ons daar werkte (Saskia). Tent was van Dinand van Kane , maar die brak later pas door (volgens mij bij een concert bij mecca). Dacht dat t na 98 over was met de pret daar, maar superchille plek, waar dit plaatje zeker gedraaid had kunnen worden ja
Ah cool, ja idd op een gegeven moment werd het iets te populair daar.

Lache, kleine wereld:)

Zojuist de final version neergezet. Nog wat dingetjes getweaked, de kick was me niet Minimal genoeg en de mix kon ook nog beter, daarna gelijk ook de track gemastered.

Wauw, mooie track man! Lekkere hypnotiserende sound, veel gevoel en emotie erin qua feel. Vleugje nostalgie ook. Top geproduceerd!
Zoiets als dit wil ik ook eens doen een keer binnenkort. 🙂

Wauw, mooie track man! Lekkere hypnotiserende sound, veel gevoel en emotie erin qua feel. Vleugje nostalgie ook. Top geproduceerd!
Zoiets als dit wil ik ook eens doen een keer binnenkort. 🙂
Hey, thnx en leuk om iemand te inspireren! Enjoy!

Back