Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cool, fijn om te horen! In de eerdere versie had ik op ongveeer 4:00m met een arp een andere melodielijn geintroduceerd, waardoor het meer op een mix van 2 aparte nummers leek, dat werd naar mijn smaak te rommelig, dus heb ik het er maar helemaal uitgesloopt.Dat klinkt weer lekker chill! Was heerlijk aan het wegdromen op de track, had nieteens door dat er 2 delen in zaten![]()
Klinkt als een leuke tent hehe, thnx!Echt heel chill. Krijg er Mecca vibes van.
Een strandtent op het noorderstrand waar we vaak heen gingen.
Mooie mix ook.
Merci!Lekkere vibe/chill/relax nummer.![]()
Eej! Wij gingen ook altijd naar mecca omdat een vriendin van ons daar werkte (Saskia). Tent was van Dinand van Kane , maar die brak later pas door (volgens mij bij een concert bij mecca). Dacht dat t na 98 over was met de pret daar, maar superchille plek, waar dit plaatje zeker gedraaid had kunnen worden jaEcht heel chill. Krijg er Mecca vibes van.
Een strandtent op het noorderstrand waar we vaak heen gingen.
Mooie mix ook.
Ah cool, ja idd op een gegeven moment werd het iets te populair daar.ja heerlijke plaat dit
Eej! Wij gingen ook altijd naar mecca omdat een vriendin van ons daar werkte (Saskia). Tent was van Dinand van Kane , maar die brak later pas door (volgens mij bij een concert bij mecca). Dacht dat t na 98 over was met de pret daar, maar superchille plek, waar dit plaatje zeker gedraaid had kunnen worden ja

Hey, thnx en leuk om iemand te inspireren! Enjoy!Wauw, mooie track man! Lekkere hypnotiserende sound, veel gevoel en emotie erin qua feel. Vleugje nostalgie ook. Top geproduceerd!
Zoiets als dit wil ik ook eens doen een keer binnenkort.![]()