Nicolas 2000
It's a household name
Ja want belastingen maken alles beter, altijd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik kende deze oplossingen nog niet, maar een google search gaf aan dat er al veel meer van dat soort tools zijn voor ableton (van de gratis magenta studio van google voor ableton M4L) tot de andere oplossingen, die overigens prijzen vragen, echt niet normaal, bijvoorbeeld die ableton live arrenger kost tussen de 9 en 79 euro per maand, afhankelijk van het aantal token, bizar, dat kun je zelf ook wel maken in comfy met een koppeling naar een midi agent vst connecter in ableton. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel mensen gebruik van gaan maken.- een Ableton Live AI arranger (kan ook lokaal, of via compelete prog) - waarmee je een loop automatisch kan laten arrangeren
- drumbreak filler - die op basis van je huidige drums een fill genereerd
dat kan nu al als je dat wil, gewoon een aantal teksten waarin je fouten maakt van jezelf laten analyseren en daar een persoonlijkheidsprompt van laten genereren door een LMM en die in de persoonlijkheid settings van de LMM zetten, dan maakt die dezelfde soort fouten als jij bewust in die tekst hebt gedaan (inclusief je schrijfstijl), voor het maken van samples of songs, kun je hetzelfde doen, maak minimaal 25 korte demo tracks met subtiele foutjes en maak daar een lora van, die kun je dan gebruiken voor het genereren van je samples of songs. Daar zitten dan ook dat soort fouten in.Een volgende stap is denk ik dat AI expres foutjes gaat maken om het menselijker te laten lijken en zo die tools probeert voor de gek te houden.
Het wordt gewoon een wapenwedloop.

ik kende deze oplossingen nog niet, maar een google search gaf aan dat er al veel meer van dat soort tools zijn voor ableton (van de gratis magenta studio van google voor ableton M4L) tot de andere oplossingen, die overigens prijzen vragen, echt niet normaal, bijvoorbeeld die ableton live arrenger kost tussen de 9 en 79 euro per maand, afhankelijk van het aantal token, bizar, dat kun je zelf ook wel maken in comfy met een koppeling naar een midi agent vst connecter in ableton. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel mensen gebruik van gaan maken.
)Ik ken mistral vibe niet, maar als je daar je eigen models aan toe kunt voegen dan zou ik eens op hugging face kijken of je een model kan vinden die meer aan je eisen voldoet, in jouw geval met name de tool en reasoning models (beide moeten gesupport worden in het model).Ik ben wel begonnen met Ai (Mistral Vibe) bij het bouwen van modules te gebruiken, maar daar blijkt het nog heel erg onwetend te zijn wat betreft hardware.
Ik moet zo ongeveer alles voorkauwen en de stompzinnige dingen die het uitbraakt zijn niet zelden ten hemel schreiend, zo erg dat ik af en toe gewoon aan het schelden ben op Vibe als het voor de zoveelste keer in een cirkeltje redeneert en weer bij af is met een stompzinnige opmerking...