Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de afgelopen jaren mijn leven vergooid door deze thread te missen...En trappist in de koelkast
Het idee is juist dat door een sub mapje te maken en/of draadjes samen te voegen niet dezelfde discussie op 10 verschillende plekken tegelijkertijd gevoerd wordt. Dit zal direct zorgen voor minder nieuwe berichten met min of meer dezelfde inhoud.
M`n idee is dat het `geblaat` van A.I. er voor zorgt dat dit te veel geheugen ruimte gaat innemen op dit forum. Dit forum wat overgens uitstekend werkt.Dezelfde discussie in meerdere draadjes is inderdaad onzinnig.
Het komt mijn strot niet uit, ik heb namelijk geen ergernis. Ik quote jouw post:Ik doe mee aan discussies maar ik bezig dan geen woorden als dit geneuzel komt me de strot uit, dan sla ik het topic over.
Als je er een voordeel of nadeel van een werkwijze inziet deel dat maar het feit dat dit geneuzel in AI draadjes je de strot uitkomt draagt niet bij tot een goede discussie, het reflecteert vooral je ergernis.
Die je een paar minuten na mijn minder positieve post hier maaktte en, kan het mis hebben, toch wel op mijn post gericht leek. Ik hoop dat je je niet aangevallen voelt door mijn mening over AI, laat het duidelijk zijn dat die naar de bedrijven gericht is die deze technologie de wereld in helpen, niet jou als gebruiker persoonlijk.En het geneuzel van de tegenstanders komt mij de strot uit.
15000 posts over AI nemen nog steeds minder plaats in dan 1 korte track die hier geupload wordt hoor.M`n idee is dat het `geblaat` van A.I. er voor zorgt dat dit te veel geheugen ruimte gaat innemen op dit forum. Dit forum wat overgens uitstekend werkt.