Vault vst

andreos

Ouwe rot
Hola,
Is iemand bekend met deze vst, en is het wat.

BRAND NEW PLUGIN 🔥 Mastering the Mix STEREOVAULT (GLOEDNIEUWE PLUGIN 🔥 Mastering the Mix STEREOVAULT)

Groeten van
andreos.

Ik ken deze specifieke plugin niet, maar heb je Polyverse Wider al eens geprobeerd? Die ziet er minder geavanceerd uit, maar doet misschien al genoeg en kost niets.

Ken die plugin niet.
Een soort stereo tool om de hele mix of een los spoor/kanaal wijder te trekken of nauwer te maken?
Als dat is waar je in geintresseert bent dan is Izotope stereo imager een fijn gratis alternatief.
Ook is t het niet heel moeilijk om zelf zo'n soort effect te bewerkstelligen met DAW stock plugins. (haas-)delay is een veel genruikte methode. Dan stuur je het signaal van L of R door een heel kort ingestelde delay (en laat de ander dry). Door t kleine verschil krijg je stereo effect. Dit effect kan ipv met delay ook met (bijvoorbeeld) hele subtiele distortion of eq. Als t verschil tussen L en R groter word, dan word t geluid wijder.
Maar wellicht weet je dat allemaal al;
Als de Stereovault plugin interresant voor je is omdat ie wat uitgebreider is (daar lijkt t wel op), en je bent vooral in andere functies geintresseert... Ik ken wel een andere plugin van deze club (Reference2) en daar ben ik erg blij mee. Fijne plugin die ik bijna altijd gebruik om tracks af te maken.

Maar goed, je kunt 15 dagen gratis testen dus waarom probeer je het niet gewoon? Dan weet je snel genoeg of het wat is.

Hola.
Ik heb wider.
Maar hier gaat hier om de totale mix.
En dan zou je klaar zijn.
Ik ga het proberen.
Nog even en dan is mijn nieuwe studio klaar.
Groeten van andreos.

Hola.
Dit is wat het doet..
STEREOVAULT analyseert je audio, helpt je een optimale stereobreedte te vinden en biedt je vervolgens krachtige tools om deze naar wens vorm te geven, waarbij elk niveau perfect is afgestemd. Creëer mixen die breder, helderder, dieper en meer gefocust klinken, zonder de gebruikelijke stereoproblemen te introduceren.

Je hebt hier gewoon een gratis plugin voor van iZotope of een multiband versie in de volledige suite.

Alles betreft stereo breedte regel je dat het beste gewoon in je mix fase, dit soort tools kan je gebruiken om de boel een beetje een zetje te geven. Mid/side EQ is daar op de master misschien vaak zelfs prettiger voor (om bijvoorbeeld een beetje hoog van de sides te accentueren of wat rommel uit de mids te halen).

Back