Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Zie je regelmatig hoor.. en wordt ook niet echt op geboden. Yamaha YS100 digitale synthesizer (m2410200626) — Synthesizers — MarktplaatsIk keek net even op eBay en Google, maar de YS-100s die ik zo snel zie zijn meer dan $300. Dat je ze voor €80 kocht zal ook alweer een flink tijdje geleden zijn.

Ik kocht em in 2012 voor het eerst.. toen nog 150 euro ofzo.. In mijn jeugd veel gezien bij anderen en op gespeeld.. maar nooit gehad.
ff geupload.. 
Ik had Dexed al genoemd in dit topic.. Zelf ook gebruikt, prima. Ondanks dat ik meer dan 10-15 synths met FM heb. Maar dan zou je ook de essentie van VA synths kunnen ontkennen tegenover VSTs. Of een Polyend Tracker mini terwijl je gewoon gratis en voor niks met Renoise kunt rommelen.. al ga ik op dit FM bakkie waarschijnlijk nooit krijgen wat op deze groovebox wel lukt.Gratis dexed klinkt ook als een DX7 .. 6op fm synthesis klinkt gewoon nogal snel als... 6op fm synthesis.

Is duidelijk toch buiten de EU verzonden.. kreeg net een bericht dat hij is ingeklaard.Hij wordt verzonden vanuit een EU land volgens mij. Ik heb al meerdere Ali spullen gekocht, allen zonder btw en invoer.
Als het is ingeklaard zonder dat je daarvoor moest bijbetalen, zullen er geen extra kosten zijn -denk/hoop ik-.Is duidelijk toch buiten de EU verzonden.. kreeg net een bericht dat hij is ingeklaard.
Ik heb heel veel via Ali gekocht wat binnen de EU werd verzonden. Dat werd ook binnen een week geleverd.
Ook wel vanuit China.. maar er komen wellicht nog een paar tientjes bij..
Bekijk bijlage 3875119

Inderdaad, “btw inbegrepen” staat er. En er zijn iets meer dan €3 “invoerkosten” aangerekend bij de aankoop, dus ik ben benieuwd wat er bij de inklaring in België gaat gebeuren.Ik zie dat er expleciet vermeld wordt dat de BTW er bij zit. Geen idee welke rechten dat verder verstrekt. Geschatte invoerkosten zijn als meerprijs in het totaal wat je betaald doorberekend. Dan heb je nog inklaringskosten. Een vast bedrag.
Ik heb aardig wat Movingheads uit China ingevoerd. Ook vanaf Alibaba. Dan kreeg ik altijd van het vervoersbedrijf vooraf een melding van de extra kosten. Vaak met een overzicht ook waarin totaal niet gespecificeerd was wat ik precies betaalde (BTW, Invoerrechten).. Dan kun je wel op je kop gaan staan als dit pakketje aankomt en beweren dat je al BTW hebt betaald (volgens Ali) maar je krijgt je pakketje dan gewoon niet. Maar ik hoop natuurlijk dat het gewoon doorberekend is allemaal. Dan betaal je alleen inklaring.
Edit.. mijn ervaring met invoeren en inklaren waren in Nederland.![]()
Krijg je hier nu (met btw-nummer) btw terug? Dat zou dan 15,81 euro moeten zijn, geen 12,62.Ik kan nu toch iets meer over betaalde BTW vinden. Er wordt idd vermeld dat er iets van BTW geheven zou zijn, al blijft het een vage opsomming..
Bekijk bijlage 3875126