Hi all! Looking for vintage synths

vintage80

Nieuwkomer
Hi everyone! Looking for old, rare, mostly analog synths for music making. If have something to sell, let me know. Greetings

Yeah, I know all of them and many others. On Reverb is everything expensive, kleinanzeigen is great. If someone knows other used synth market sites, let me know. Interest of buying synths everywhere from Europe. Looking for JX-3P, JX-10, ESQ-1, Polysix, Akai AX-60, Akai VX-90 and similar vintage synths.

Bericht door een moderator:
Welkom op Synthforum Nederland.
Synthforum is een Nederlandstalig forum. Posts dus enkel in het Nederlands. Daarbij kun je een vertaler gebruiken.

Interest of buying synths everywhere from Europe. Looking for JX-3P, JX-10, ESQ-1, Polysix, Akai AX-60, Akai VX-90
JX-3P, Japan
JX-10, Japan
ESQ-1, USA
Polysix, Japan
Akai AX-60,Japan
Akai VX-90 Japan

Ik zie em effe niet......Enb verder hebben we de rubriek "gevraagd" voor dit soort vragen.

Bericht door een moderator:
Welkom op Synthforum Nederland.
Synthforum is een Nederlandstalig forum. Posts dus enkel in het Nederlands. Daarbij kun je een vertaler gebruiken.

Yeah, only from Europe, because taxes are very high from US or Japan, it's not worth.

Ik denk niet dat hij de moeite gaat nemen om hier ook maar 1 woord in het Nederlands te posten.

Back