The Unholy
Hard lid
Origineel geplaatst door Septic
Sponsering mischien?
Kan ook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Septic
Sponsering mischien?
Origineel geplaatst door Slipperman
john carpenter is samen met tony banks en wakeman een van de weinige frequente arp quadra gebruikers. in enorm veel filmscores van hem zit die quadra verwerkt waarbij hij toch van alle secties wel gebruik maakt.

Origineel geplaatst door isnieZot
dit is toch wel de meest belachelijke hip hop beat die ik in mijn leven gehoord heb.![]()
Origineel geplaatst door Steve303
In het clipje het ik een Microkorg gezien, dus volgens mij is dit het beestje dat het gezochte geluid maakt!

Origineel geplaatst door Steve303
In het clipje het ik een Microkorg gezien, dus volgens mij is dit het beestje dat het gezochte geluid maakt!

4 voices polyfoon...Origineel geplaatst door Slipperman
microkorg is monofoon toch? lijkt me sterk dat je dan daar een akkoord op aanslaat...
Origineel geplaatst door Slipperman
wat verder research naar deze man wijst uit dat hij zelfs bijna geen andere synths heeft als de quadra. Een linndrum, een chroma geloof ik en nog een roland system 100 en een avatar. Erg weinig al is de quadra zelf een veelzijdige bak![]()
Origineel geplaatst door The Unholy
Als je goed oplet zie je in de clip 1 van die n.e.r.d. gasten met die synth.. Een Korg geloof ik..
En als je heel goed kijkt misschien ook de noten die ze aanslaan..
Origineel geplaatst door C-Code
ik vind zo ie zo dat de neptunes op productiegebied weinig meer te bieden hebben qua originaliteit. Ik stond versteld van het debuut album van kelis destijds......maar voor de rest vind ik het op wat remixen na niks bijzonders meer. Tja de geluidskwaliteit en het afmixen valt niks op aan te merken (maar ja wat wil je ook met zo'n studio). Pharrel is tegenwoordig ook iets te vaak de ster die op de voorgraond moet treden, mischien dat daarom de kwaliteit van de tracks achteruit gaat![]()

Origineel geplaatst door funxiun
En de echte electro kenners onder U horen een verwijzing naar Laid Back's White Horse...
R.

Origineel geplaatst door jaccis
Maak gewoon je eigen sounds !!!!! ( commercieel denken wordt hier niet zo geaccepteerd)![]()