Alex Omega
a.k.a Brainthief
Hallo helpende synthliefhebbers,
Ik heb een probleempje.
Het volgende:
Gister een track afgemaakt (die ik ook graag door jullie wil laten beoordelen en hoe ik dat ga doen is weer een andere vraag...)
Dus ik afmixen, ik was redelijk tevreden omdat ik niet kan afmixen...afijn wavelab neemt het hele spulletje op maar...
Waar is al het laag gebleven? Als ik de sequencer laat lopen hoort de hele straat de kick en de bass
maar het wav je laat het maar heel zachtjes horen.....
Ik gebruik mijn monitor uitgangen o mijn Spirit SX mixer...
Kick en Bass gaan door de subgroep outs naar de Compounder compressor en van de compounder terug naar
kanaal 18/19(stereo)
Subgroep staan NIET sub to mix. lijkt mij toch niet verkeerd allemaal....
Maar waar is mijn bass? ik kan het wel de kick en bass harder zetten of de rest zachter maar hoe kan je dan afmixen?
de balans is dan totaal zoek.....
Kan het aan de monitor outs liggen of doe ik iets fundamenteels fout?
Gaarne een helpende hand.
Vrede op aarde....
Ik heb een probleempje.
Het volgende:
Gister een track afgemaakt (die ik ook graag door jullie wil laten beoordelen en hoe ik dat ga doen is weer een andere vraag...)
Dus ik afmixen, ik was redelijk tevreden omdat ik niet kan afmixen...afijn wavelab neemt het hele spulletje op maar...
Waar is al het laag gebleven? Als ik de sequencer laat lopen hoort de hele straat de kick en de bass
maar het wav je laat het maar heel zachtjes horen.....
Ik gebruik mijn monitor uitgangen o mijn Spirit SX mixer...
Kick en Bass gaan door de subgroep outs naar de Compounder compressor en van de compounder terug naar
kanaal 18/19(stereo)
Subgroep staan NIET sub to mix. lijkt mij toch niet verkeerd allemaal....
Maar waar is mijn bass? ik kan het wel de kick en bass harder zetten of de rest zachter maar hoe kan je dan afmixen?
de balans is dan totaal zoek.....
Kan het aan de monitor outs liggen of doe ik iets fundamenteels fout?
Gaarne een helpende hand.
Vrede op aarde....

.....
... tenminste, ik herken dat er in. Dat kan ook wel aan mij liggen trouwens.