geluidskaart
geluidskaart
Hey
Waarschijnlijk is deze vraag al 1000 keer gesteld en heb er ook al vele andere topic's over gelezen
maar ik (als beginneling) ben op zoek naar een eerste deftige geluidskaart met een budget van ongeveer 400€ en vraag jullie advies over ...juist ja...welke kaart raden jullie mij aan?
Wat moet deze kunnen:
- goede kwaliteit kunnen opnemen
- vlot kunnen werken met VST(i)s, dx enzo...
- (Voorlopig) pc-speakers (creative 2.1) kunnen op aansluiten
- plaats hebben voor in de toekomst een drumcomputer en Synth op aan te sluiten (ik heb geen externe mixer)
Er is zoveel in de aanbieding... ik wordt er gek van! Waar moet ik op letten volgens jullie, alle advies is welkom.
Ik zelf dacht aan de creamweare Luna 2 of M-audio kaart
ALVAST HEEEL ERG BEDANKT
verder zijn alle Links/sites/boeken waar ik beginners uitleg kan vinden welkom
geluidskaart
Hey
Waarschijnlijk is deze vraag al 1000 keer gesteld en heb er ook al vele andere topic's over gelezen
maar ik (als beginneling) ben op zoek naar een eerste deftige geluidskaart met een budget van ongeveer 400€ en vraag jullie advies over ...juist ja...welke kaart raden jullie mij aan?
Wat moet deze kunnen:
- goede kwaliteit kunnen opnemen
- vlot kunnen werken met VST(i)s, dx enzo...
- (Voorlopig) pc-speakers (creative 2.1) kunnen op aansluiten
- plaats hebben voor in de toekomst een drumcomputer en Synth op aan te sluiten (ik heb geen externe mixer)
Er is zoveel in de aanbieding... ik wordt er gek van! Waar moet ik op letten volgens jullie, alle advies is welkom.
Ik zelf dacht aan de creamweare Luna 2 of M-audio kaart
ALVAST HEEEL ERG BEDANKT

verder zijn alle Links/sites/boeken waar ik beginners uitleg kan vinden welkom

)