Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door patrickto
Ik wil het volgende systeem kopen bij www.pcglobe.nl. Wat vinden jullie ervan?
Het systeem bestaat uit de volgende onderdelen:
- Intel P4 550 3.4 Ghz BOX S775
- Zalman CNPS7000B-Cu cooler
- Aopen H600B Miditower Air Guide 1.1
- Asus P5AD2 Deluxe S775 I925X DDR2 PCI-E
- 512mb DDR2 Kingston
- 512mb DDR2 Kingston
- Asus EAX300SE/T/128M PCI-E
- 120 GB Maxtor Serial-ATA 7200rpm
- NEC ND-3500A Zwart
- 1,44mb FDD Zwart
- 1 jaar Carry-in garantie
- Assemblage
M-audio Audiophile 2496

Origineel geplaatst door musica
Ik heb nu bijna hetzelfde systeem betsteld...Alleen nog een extra harde schijf erbij en een andere videokaart. Heb ook een ander mobo gekocht namelijk: intel Cherry Creek board...deze schijnt veel sneller te zijn en heeft ook DDR2 technologie. Het systeem wordt deze week in elkaar gezet...![]()

Origineel geplaatst door musica
...deze schijnt veel sneller te zijn en heeft ook DDR2 technologie.
Origineel geplaatst door fuse
Dus jij koopt iets omdat het sneller schijnt te zijn?
Je betaald iets van 200 euro meer voor iets wat een paar procenten sneller is.
(Zelfs Toms hardware guide vind het jammer dat het S775 platform zo weinig meer biedt bron: http://www20.tomshardware.com/motherboard/20040619/socket_775-58.html)
Met een beetje zoeken kun je dit ook zelf uitvinden en voor dat geld wat je uitspaart een lekker grote dikke vette HD scoren.
Laat je niet verleiden door het nieuwste van het nieuwste. Zorg eerder dat je goed door krijgt hoe je het verschil in prijs kan afzetten tegen prestatieverbetering/stabiliteit etc.

Origineel geplaatst door diskonext
Ja,
dat is zo, maar als ik het helemaal niet werkend krijg zou ik m'n (hypothetische) laptop moeten ruilen. Da's minder.
-diskonext
Dus jij koopt iets omdat het sneller schijnt te zijn?
Je betaald iets van 200 euro meer voor iets wat een paar procenten sneller is.
(Zelfs Toms hardware guide vind het jammer dat het S775 platform zo weinig meer biedt bron: http://www20.tomshardware.com/motherboard/20040619/socket_775-58.html)
Met een beetje zoeken kun je dit ook zelf uitvinden en voor dat geld wat je uitspaart een lekker grote dikke vette HD scoren.
Laat je niet verleiden door het nieuwste van het nieuwste. Zorg eerder dat je goed door krijgt hoe je het verschil in prijs kan afzetten tegen prestatieverbetering/stabiliteit etc.
Tsja je zegt sneller.
Maar hoeveel sneller? Lijkt me een zinnige vraag. Wellicht dat je op gathering.tweakers.net een meer zinnig antwoord krijgt op dat soort vragen.
En een nieuw systeem is dan wel snel, maar is ook snel in waarde verminderd en een maandje later zijn er al weer snellere systemen die nog minder kosten ook. Vaak is dat even zuur als je daar achter komt. De devaluatie is de eerste paar maanden het hoogste. Het is dan ook de kunst om op het juiste moment de beste prijs/prestatie te vinden. En ik denk wel dat je een vuistregel kan maken dat de spullen die 3 tot 6 maanden geleden uit zijn gekomen qua prijs/prestatie het meest gunstige uitkomen.
En dan helpt het ook om bij pricewatch de grafieken in de gaten te houden want daar kun je ook trends uit op maken.