dione
hardkoor
Origineel geplaatst door fuse
Wat was er dan zo slecht aan die feedback PC dan?
Ben wel benieuwd nl.
Tja...een collega had daar een heel vet systeem gekocht maar had steeds problemen (vraag me niet welke) en van de service van Feedback werd ie ook niet beter....zeg maar geen service dus...en nog steeds problemen...en ik weet uit eigen ervaring hoe goed de service van Feedback is....zeg maar geen service dus...
M'n huidige pc is overigens best goed,maar onlangs is al eens een HD er uit geklapt en ik heb ook veel herrie...heb nu een Papst fan dr bij in gezet,om de temperatuur in de kast (AOpen) toch wat lager te krijgen,maar na een tijdje begint de fan van het moederbord (Asus P4C800 Deluxe) toch erg hard te blazen...heb 'm laatst al eens een goede schoonmaakbeurt gegeven,maar het mag allemaal niet baten...
Ook beginnen m'n harde schijven (60gb en 80gb maxtor) al aardig vol te raken en sinds er 1 is uitgeklapt tijdens defragmenteren vertrouw ik de boel niet zo meer...
Overigens heb ik de Indexering-service van Windows al uitstaan,anders wordt m'n cpu al snel overbelast...(goeie tip voor iedereen trouwens,die indexering service trekt enorm veel cpu)...