Origineel geplaatst door gijs
mensen, hold your horses!
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1368
laten wij nu net een nieuwe imac gehaald hebben![]()
Thanx! Sta op het punt om een nieuwe G5 te kopen. Wacht nu dus toch maar even!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door gijs
mensen, hold your horses!
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1368
laten wij nu net een nieuwe imac gehaald hebben![]()

Origineel geplaatst door dili
Tja, ...
Motu is (van horen zeggen) zeker niet slecht. Al betaal ik dan een heel stuk meer voor in/out's etc. die ik toch niet nodig heb. En ok, ...ik ga niet op een paar euro's besparen maar het moet ook niet TE gek worden. Zelfs de Traveller is geen klein spul he...
Misschien dan toch maar voor de Firebox gaan? ...of de Mbox2? ...ik ben er dus nog niet uit.
Ik ga er nog wat over lezen/opzoeken. Iemand nog links die de moeite zijn?
Over de iets minder kwaliteit (A/D D/A) van die Ozonic, dat had ik ook weer ergens gelezen maar waar juist?? ...totaal geen id. Sorry. Ergens op het web. lol
To be continued.
D.
komaan jonges, lees 's ff... "stereo in/uit" is al genoeg voor 'mOrigineel geplaatst door feindbild
als je dan toch al voor een quad gaat, kan ik de rme fireface aanraden. heel mooie zuivere transparante klank.
goeie interface, veel mogelijkheden. ben er heel tevreden over.
Origineel geplaatst door dili
Hey allemaal...
Ik ben nieuw hier. Al lees ik reeds een tijdje het forum. Leuk!
Nu heb ik een vraag waar ik niet uit kom.
Ik koop mezelf dus een DualCore G5 (yesss!maar zit nog steeds in de knoop met wat te kopen voor geluidskaart.
Ik wil het vooral gebruiken om te sampelen. Een zo goed mogelijke kwaliteit.
Interne zou ruis een probleem kunnen geven, heb ik mij laten wijsmaken. Al moet ik daar niet wakker van liggen aangezien er op dit moment toch niets op de markt is dat past in die nieuwe DualCore. ...Dom!
Enfin, ... Firewire of USB2 dan maar zekers.
Presonus Firebox? M-Audio Audiophille? Focusrite Saffire? Mbox 2? Motu? ...Anderen???
Overal lees je dat ze wel ok klinken maar wat is nu echt "de beste"? Stereo in/uit is voldoende.
Welk toestel heeft dus de beste A/D D/A convertor?
Hoor je het verschil trouwens tussen deze verschillende? Ik sample vooral vinyl, met een Technics, met Ortofon Concorde Pro. Iemand daar ook een mening over? ...zonder te willen overstappen naar een HiFi cartridge van +500 Euro.
Feed me !
Alle meningen welkom! Of misschien links naar artikels?
Thnx,
Dim
]Origineel geplaatst door The Q
De prijzen liegen er iig niet om, 22 euro voor de opvolger van de PB. Hopelijk verschijnt er snel een goedkopere (single core) versie met een 13 inch scherm.
Het definitieve einde van de G4 is hiermee een feit...