Mac specificatie thread + geluidskaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Cornerman
Yep dat kan gewoon, al weet ik niet of dat nog nadelige effecten kan hebben voor bijvoorbeeld de performance van de harddisk.

Bij mij niet... Althans niet in 'real world' gebruik.

btw: de 17 inch Macbook pro komt in juni uit en gaat lopen op een 2,16 ghz intel core duo chip...

Yummie! :D

Ben zo benieuwd naar een "logic" testje tussen de 2 ghz dual-core Macbook pro en de single 1,67 ghz powerbook?! ;)

Origineel geplaatst door Cisco
Ben zo benieuwd naar een "logic" testje tussen de 2 ghz dual-core Macbook pro en de single 1,67 ghz powerbook?! ;)

Binnenkort te lezen in de rubriek 'Apple notes' of 'Logic notes' in Sound on Sound ; bij iedere nieuwe Mac testen ze hoe krachtig deze is tov de vorige modellen op basis van het totale aantal Platinumverbs / EXS voices dat hij kan draaien.

Origineel geplaatst door David
Binnenkort te lezen in de rubriek 'Apple notes' of 'Logic notes' in Sound on Sound ; bij iedere nieuwe Mac testen ze hoe krachtig deze is tov de vorige modellen op basis van het totale aantal Platinumverbs / EXS voices dat hij kan draaien.

Thanx David! Zit ook specifiek op deze test te wachten?! Ben geabonneerd op sound on sound... ;)

Schijnt dat Windows ook gewoon draait op die Intel macjes.
Stoer he. ;)
Daar mee vern**k je wel je garantie.
Alhoewel Ableton dan wel goed werkt.

Wack!

Origineel geplaatst door fuse
Schijnt dat Windows ook gewoon draait op die Intel macjes.
Stoer he. ;)
Daar mee vern**k je wel je garantie.
Alhoewel Ableton dan wel goed werkt.

Wack!

toch niet deze winowsversjies ?

quote :
Geen van alle huidige Windows-varianten ondersteunen EFI, waardoor het onmogelijk wordt om deze software te draaien op een EFI-computer. De nieuwe 64-bits variant van Windows XP kan wel overweg met de nieuwe standaard, maar aangezien de nieuwe lijn Macs 32 bits zijn, zal ook dit besturingssysteem er niet op werken.

http://www.computertotaal.nl/algemeen/prog.cfm?id=103

ik wil ook een gig voor mijn powerbook 15''

zo cheap mogelijk fuck die apple ram tenzij hij bijna net zo duur is

niemand heeft em nog 5 dagen geleden uitgekomen
dus praktijk ervaring heeft niemand ermeee

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back