Origineel geplaatst door Cornerman
Yep dat kan gewoon, al weet ik niet of dat nog nadelige effecten kan hebben voor bijvoorbeeld de performance van de harddisk.
Bij mij niet... Althans niet in 'real world' gebruik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Cornerman
Yep dat kan gewoon, al weet ik niet of dat nog nadelige effecten kan hebben voor bijvoorbeeld de performance van de harddisk.
Origineel geplaatst door fjoesz
als je die firewiredingen tegelijk gebruikt wordt t minder idd

Origineel geplaatst door Cisco
Ben zo benieuwd naar een "logic" testje tussen de 2 ghz dual-core Macbook pro en de single 1,67 ghz powerbook?!![]()

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
mag het ook een powerbook 1,33 mhz zijn?![]()

Origineel geplaatst door Cisco
Ben zo benieuwd naar een "logic" testje tussen de 2 ghz dual-core Macbook pro en de single 1,67 ghz powerbook?!![]()
Origineel geplaatst door David
Binnenkort te lezen in de rubriek 'Apple notes' of 'Logic notes' in Sound on Sound ; bij iedere nieuwe Mac testen ze hoe krachtig deze is tov de vorige modellen op basis van het totale aantal Platinumverbs / EXS voices dat hij kan draaien.

Origineel geplaatst door fuse
Schijnt dat Windows ook gewoon draait op die Intel macjes.
Stoer he.
Daar mee vern**k je wel je garantie.
Alhoewel Ableton dan wel goed werkt.
Wack!
Origineel geplaatst door Maks
hello
ik zou 1gig ram voor mijn 12" powerbook willen kopen. geen appleram, want die is wreed duur...
divi verwees me al hierheen http://www.transintl.com/store/category.cfm?Category=2612&RequestTimeOut=500
maar het liefst zou ik een betrouwbare belgische, of eventueel nederlandse store willen hebben - (ivm facturatie)
kennen jullie soms wat?