Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door bobaphat
Zijn er hier meer mensen met problemen na het installeren van 10.4.8???
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door grainshifter
powerbook of macbook???wat is stabieler voor muziekprogrammas
IK ben klaar met windows en z n grappen...
EN heb zon 800E te besteden...IK zit te denken aan een powerbook g4 1,5ghz 12 inch
of kan ik beter voor een macbook gaan??( met z n intelchip)
Het belangrijkste is voor mij STABILITEIT
(MBP 15") iemand met wie ik nu -tijdelijk- speel als interim drummer was voor de aankoop van z'n MBP vanplan nog een desktop bij te kopen. dat heeft ie mooi mogen laten. zijn MBP staat mee op het podium trouwens!
Origineel geplaatst door jroen
Ik ben Jroen en ik ben een switcher![]()
Ga binnenkort een Macbook aanschaffen, waar ik een externe HDD en Audiointerface aan wil hangen, mijn vraag is nu wat is aan te raden om aan welke poort te hangen?
Macbook heeft 1 Firewire 400 poort, ik lees verschillende dingen over Firewire vs USB 2.0, wil hier geen firewire vs USB discussie uitlokken, maar wil graag wat advies...
Kan ik beter aan de firewire poort een HDD of een audiointerface hangen?
Wil voornamelijk mobiel kunnen recorden, was niet van plan om de externe HDD elke keer mee te nemen, maar deze meer voor backup's en grote file's te gebruiken.
Bij voorbaat dank voor de info!
Macbook of macbook pro?Origineel geplaatst door Jochen
Mijn macbook heeft ook het gekende syndroom 'random shutdown'. Hij valt op eender willekeurig moment zomaar uit zonder aanleiding. Kan een paar uren goed gaan en dan 2 keer na elkaar gewoon uitvallen. Heel vervelend, zeker als je volgende week een live moet doen...
Al die kinderziektes in die rotzooi pff
Origineel geplaatst door divi
vaag, maar je hebt toch garantie op dat ding? inruilen?
de nieuwe macbook pro's met intel core 2 duo cpu's zijn er trouwens eindelijk:
http://www.apple.com/nl/macbookpro/
Origineel geplaatst door divi
vaag, maar je hebt toch garantie op dat ding? inruilen?
de nieuwe macbook pro's met intel core 2 duo cpu's zijn er trouwens eindelijk:
http://www.apple.com/nl/macbookpro/
Harstikke goed nu ook naturlijk dat ik een dedicated machine voor muziek heb. De laptop gaat altijd mee als ik in buitenland draai en ik zie in de toekomst mogelijkheden om live dingen te doen met mijn macbook. Dus met de aanschaf ben ik heel blij.