Waar haal je vette kicks uit ??? zoek een drumcomputer ofzo..

Het zou natuurlijk fijn zijn als je je vraag duidelijk formuleert, of een fragment van je werk post zodat degene die jouw willen helpen e.e.a. beter kunnen plaatsten. Kijk eerst maar eens hier.

Re: Waar haal je vette kicks uit ??? zoek een drumcomputer ofzo..

Origineel geplaatst door erol
Hoi,

ik ben op zoek naar een drumcomputer waar je vette house (trance/hardstyle/techno) kicks mee kan maken. tips ???

..of een vsti ???

Het is grijs met oranje en begint met een 9 en eindigt met een 9, rara wat is dat ?

Die haal je uit je PC.

Als je naar Hardstyle luistert dan ga je gewoon voor de kale, harde, rauwe en digitale PC sound. Laat je vooral niet die analoge rommel aansmeren. 909 sample inladen, kick op 4/4 zetten en daar tussenin dezelfde sample reversen, doodcompressen, klaar.

Origineel geplaatst door 6 trak
dus toch wel... ik heb het altijd al geweten! :D

Yeah.

Ik bereid me alvast voor op 6 traks hardstyle tracks :D

Je krijgt nog altijd het beste resultaat met een system700. Meer bewegingsvrijheid zul je niet snel vinden :D

maar als je het wat makkelijker wilt houden zou ik voor de gein toch es een drumcomputertje of zo proberen

Origineel geplaatst door bikkel
Yeah.

Ik bereid me alvast voor op 6 traks hardstyle tracks :D
Mi two!

Klein beetje ontopic:

Zelf gebruik ik Adobe Audition (cooledit) enorm veel om leuke kicks te krijgen. Je pakt een basis 909 kick of andere kick en gaat aan de gang met alle filters, eq etc. etc. Je kunt er echt heel veel kanten mee op omdat je met Audition echt goede sample bewerking hebt. Helemaal top proggie. :)

Ik sluit m'n drumcomputer meestal zó aan. Gegarandeerd VET geluid!

Attachments

• vettuh kick.jpg
    vettuh kick.jpg
    33,7 KB · Bekeken: 95
VSTi: Virsyn TERA

Here's a phat-assed house kick for y'all.......

Attachments

• phat assed house kick.wav
    113,4 KB · Bekeken: 117
Geintje zeker? Ik vindt m nogal erg mager..... Maar jah.... tis maar net wat je gewend bent :confused:

Origineel geplaatst door bobaphat
layeren en nog een layeren

Denk je? Als je dat een beetje onhandig doet gaat de boel elkaar zitten opheffen! :)

Back