Mp-7 Emu

Chillphil

Ingeburgerd
Hallo, ben net nieuw hier. Tof dat deze site bestaat.

Ik zit toch te denken de MP-7 te kopen van EMU. Maar enige waar ik nog over twijfel is. Je kunt geen nieuwe geluiden inladen (behalve de P-rom's dan). Maar de geluiden die erin zitten zijn wel erg vet.

Maar kent iemand een vergelijkbare soundmodule, waar je wel geluiden in kan laden. Soort sampler dus, maar dan met al standaard geluiden erin. Of combi sampler-soundmodule?
Ben nog niet helemaal thuis in wat er allemaal te halen is. Lees wel sinds een maand veel referenties op internet, maar dan hoor je vaak nog niks en daar gaat het juist om.

oh ja, mijn genre is hiphop

groeten
Philip

Kijk maar eens naar de Yamaha RS7000 ;)
yamahasynth.com

gr. Mario

ok heb even wat nalsag werk gedaan. De yamaha rs7000 heeft idd veel meer mogelijkheden. Wel vet dat je daar samples in kan laden. Maar toch als ik de demos luister op de site waar jij naar verwees en luister de demos van de MP-7
, dan vind ik die toch wel wat vetter klinken, misschien , moet ik toch maar genoegen nemen, met het feit dat ik geen samples in kan laden en later maar eens een sampler erbij kopen. (hoewel met mn virtuele sampler ik ook al een eind kom)
Er hangt trouwens ook wel een groter prijskaartje aan de yamaha rs7000. Sniksnik. Hard werken met die muziek hobby als student zijnde

bedankt voor de tip in ieder geval

Back