Beste SF nummer 2004

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hehe, kijk, eindelijk iemand die er verstand van heeft.

maar dan toch met het nummer 'diarree' als sterke tweede :D

MSX

MSX

Eentje van Hans Cnossen uit de oude MSX-tijd. Kwaliteit is navenant, maar het nummer zou je moeten horen per orkest: ik vind het een van de beste reclamedeuntjes. Zat in een MSX spel dat Sunrise uitgaf in de 80/90 -er jaren.

Wat je al niet kunt met een tracker en Moonsound!

HIER is tie...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door brmzz
cirkelzaag:

Ik kan niet kiezen man, ik heb ze allemaal 4 keer geluisterd

ik vin ze allemaal gaaf!

8)

wanneer speel je live?
thnx, 't is een album dat in een opwelling is ontstaan.(10 nummer in een week tijd bedacht en opgenomen, geluidskwaliteit hoort gewoon crappy te zijn) iedereen vindt deze nummers tot m'n ongenoegen beter dan m'n serieuze werk. ik ben de band voor live optredens al aan het vormen. ergens in 2005 gaan we live.
dat wordt lachen gieren brullen(of lachen bieren en lullen):peukie: :biertje:

Re: MSX

Re: MSX

Origineel geplaatst door wesko
Eentje van Hans Cnossen uit de oude MSX-tijd. Kwaliteit is navenant, maar het nummer zou je moeten horen per orkest: ik vind het een van de beste reclamedeuntjes. Zat in een MSX spel dat Sunrise uitgaf in de 80/90 -er jaren.

Wat je al niet kunt met een tracker en Moonsound!

HIER is tie...
Kijk dat bedoel ik nou. Schijt aan muzikanten die zichzelf te serieus nemen en vooral ook moeilijk verantwoord proberen te doen. Iedereen handjes de lucht in en een vette grijns op z'n smoel. Onzin 2 the people.

Laatst gewijzigd:
Re: Re: MSX

Re: Re: MSX

Origineel geplaatst door cirkelzaag
Kijk dat bedoel ik nou. Schijt aan muzikanten die zichzelf te serieus nemen en vooral ook moeilijk verantwoord proberen te doen. Iedereen handjes de lucht in en een vette grijns op z'n smoel. Onzin 2 the people.

Oh maar in het kader van onzin: een ZX Spectrum tape loading track van Raffaele Mattei, prima sampletjes, dat FSK-geluidje: download het en schiet even in de lach.

laast heb ik een snowboardfilm gemaakt en daar onder heb ik ff een deuntje gemaakt 2meter sneeuw en 50% helling. echt prof is het niet :opgenomen met een minidisc deck mds-je510 dus alles in een keer.
gear : 808, prodigy ,ms10,en een zelfgemaaktegitaar aan een crungependaal van dod. Het gaat natuurlijk om de fun.
:D
http://home.wanadoo.nl/irene-jansen/

Ik hoor best wel leuke nummers. Maar bedenk me wel dat het een beetje erg veel werk wordt als je straks honderd nummers moet luisteren en dan moet gaan stemmen. Maar ik zal er iniedergeval een zooitje luisteren.

Misschien dat we de uiteindelijke top10 een vast plekje op het forum kunnen geven dat mensen die het forum bezoeken eens kunnen horen wat er zoal voor moois door de leden gemaakt is. Ja dat kan ook via track feedback, maar das toch anders.

Dus een button van top10 tracks op de hoodpagina ofzo? Of een top 20.

check misschien deze nummers eens out :) deze zijn gemaakt omwille van een weddenshap hehe - wie kan het beste tek-house-achtig muziekje maken ( we zijn beide niet echt fan van het genre wat de opdracht enkel leuker maakte en de uitdaging groter )

of je ze leuk vind , da's aan jullie om uit te maken ;) ik heb me in ieder geval geamuseerd met het maken van de deuntjes lol !

http://users.pandora.be/GNOME_DOME/mp3_gallery.htm

Origineel geplaatst door sander
Ik hoor best wel leuke nummers. Maar bedenk me wel dat het een beetje erg veel werk wordt als je straks honderd nummers moet luisteren en dan moet gaan stemmen. Maar ik zal er iniedergeval een zooitje luisteren.

Misschien dat we de uiteindelijke top10 een vast plekje op het forum kunnen geven dat mensen die het forum bezoeken eens kunnen horen wat er zoal voor moois door de leden gemaakt is. Ja dat kan ook via track feedback, maar das toch anders.

Dus een button van top10 tracks op de hoodpagina ofzo? Of een top 20.

De moderators zouden eigenlijk moeten vragen aan de inzenders, in welk genre ze hun muziek vinden thuishoren. Zo kan je alle demo's rangschikken per genre en ook stemmen per genre. Dus welk nummer is het beste in het genre!!!! De nummer 1 van elk genre zou dan op de site geplaatst kunnen worden op een mooie plek, zoals Sander voorstelt.

Greetz Erik

Origineel geplaatst door Catalunya
De moderators zouden eigenlijk moeten vragen aan de inzenders, in welk genre ze hun muziek vinden thuishoren. Zo kan je alle demo's rangschikken per genre en ook stemmen per genre. Dus welk nummer is het beste in het genre!!!! De nummer 1 van elk genre zou dan op de site geplaatst kunnen worden op een mooie plek, zoals Sander voorstelt.

Greetz Erik

Ben ik het wel mee eens.. Er zijn zoveel stijlen en iedereen heeft een andere smaak. Het nadeel is wel dat sommige stijlen weinig luisteraars genieten en er dus ook minder stemmen zullen vallen.
Maar.. onderverdelen in secties zou ik wel okee vinden. Want anders voorzie ik een soort trance/hardcore bovenlaag omdat dat nou eenmaal populair is, en dat zou ik zonde vinden van alle andere coole muziek hier op het forum!.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back