Origineel geplaatst door cirkelzaag
jawel, nu ook in hifi. maar ik vind zelf de lofi leuker. kies de domste maar uit.
hiero:
http://www.soundclick.com/bands/4/staticgnlmusic.htm
Ik..uh..sja..kies voor 'niemand wil dansen' !

leuk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jawel, nu ook in hifi. maar ik vind zelf de lofi leuker. kies de domste maar uit.
hiero:
http://www.soundclick.com/bands/4/staticgnlmusic.htm

Origineel geplaatst door EmotionSpace
Aangezien ik me bericht niet meer kan veranderen van een pagina terug zet ik mijn bijlage maar in een nieuwe post
System Fantasy
mzzls![]()

hehe, kijk, eindelijk iemand die er verstand van heeft.Origineel geplaatst door LoFiye
Ik..uh..sja..kies voor 'niemand wil dansen' !
leuk![]()
hehe, kijk, eindelijk iemand die er verstand van heeft.

en ook jij hebt er verstand van!Origineel geplaatst door StiebZ
maar dan toch met het nummer 'diarree' als sterke tweede![]()
thnx, 't is een album dat in een opwelling is ontstaan.(10 nummer in een week tijd bedacht en opgenomen, geluidskwaliteit hoort gewoon crappy te zijn) iedereen vindt deze nummers tot m'n ongenoegen beter dan m'n serieuze werk. ik ben de band voor live optredens al aan het vormen. ergens in 2005 gaan we live.Origineel geplaatst door brmzz
cirkelzaag:
Ik kan niet kiezen man, ik heb ze allemaal 4 keer geluisterd
ik vin ze allemaal gaaf!
wanneer speel je live?

Kijk dat bedoel ik nou. Schijt aan muzikanten die zichzelf te serieus nemen en vooral ook moeilijk verantwoord proberen te doen. Iedereen handjes de lucht in en een vette grijns op z'n smoel. Onzin 2 the people.Origineel geplaatst door wesko
Eentje van Hans Cnossen uit de oude MSX-tijd. Kwaliteit is navenant, maar het nummer zou je moeten horen per orkest: ik vind het een van de beste reclamedeuntjes. Zat in een MSX spel dat Sunrise uitgaf in de 80/90 -er jaren.
Wat je al niet kunt met een tracker en Moonsound!
HIER is tie...

Kijk dat bedoel ik nou. Schijt aan muzikanten die zichzelf te serieus nemen en vooral ook moeilijk verantwoord proberen te doen. Iedereen handjes de lucht in en een vette grijns op z'n smoel. Onzin 2 the people.

Origineel geplaatst door Arv
Al weer wat ouder deezz. Beetje crappy maar wel leuk toch?
Japanese Sirens MKII

deze zijn gemaakt omwille van een weddenshap hehe - wie kan het beste tek-house-achtig muziekje maken ( we zijn beide niet echt fan van het genre wat de opdracht enkel leuker maakte en de uitdaging groter )
ik heb me in ieder geval geamuseerd met het maken van de deuntjes lol !Origineel geplaatst door sander
Ik hoor best wel leuke nummers. Maar bedenk me wel dat het een beetje erg veel werk wordt als je straks honderd nummers moet luisteren en dan moet gaan stemmen. Maar ik zal er iniedergeval een zooitje luisteren.
Misschien dat we de uiteindelijke top10 een vast plekje op het forum kunnen geven dat mensen die het forum bezoeken eens kunnen horen wat er zoal voor moois door de leden gemaakt is. Ja dat kan ook via track feedback, maar das toch anders.
Dus een button van top10 tracks op de hoodpagina ofzo? Of een top 20.
Origineel geplaatst door Catalunya
De moderators zouden eigenlijk moeten vragen aan de inzenders, in welk genre ze hun muziek vinden thuishoren. Zo kan je alle demo's rangschikken per genre en ook stemmen per genre. Dus welk nummer is het beste in het genre!!!! De nummer 1 van elk genre zou dan op de site geplaatst kunnen worden op een mooie plek, zoals Sander voorstelt.
Greetz Erik