Ik sta op het punt om een Access Virus te kopen, om nou is een keer de vetste synth geluiden tot mijn beschikking te hebben.
Ik maak Hardcore/Darkcore met invloeden van Industrial/Techno.
Ik wil hem 2ehands gaan kopen, want mijn budget wat ik hiervoor wil uitgeven bedraagt rond de 450. (De prijs waarvoor je ze ziet op Ebay/Marktplaats/forums etc)
Dus ik ga dan even uit van 3 virussen, de A, B en C.
Alleen zit ik met een aantal vragen:
1. Maakt het nou echt uit welke van de 3 je neemt?
Tuurlijk lees ik dat de A minder stemmen ed heeft dan de B, en de C weer nog meer.
Maar ik lees ook dat er kits bestaan om een B te modden naar een C....
Dus wat is de beste keus, rekening houdende met mn budget?
2. Heb ik nog andere Hardware spullen (Zoals Sampler oid?)nodig naast de setup die ik nu heb.(PC met Emu 0404 soundcard en ik werk in FL Studio), of sluit je em gewoon direct aan op de midi in van mn kaart, en FL ziet hem?
(Ik heb er nog totaal geen ervaring mee - Midi , Hardware etc-)
3.Of is er een veel beter alternatief dan een Virus?
Alvast bedankt.
Ik maak Hardcore/Darkcore met invloeden van Industrial/Techno.
Ik wil hem 2ehands gaan kopen, want mijn budget wat ik hiervoor wil uitgeven bedraagt rond de 450. (De prijs waarvoor je ze ziet op Ebay/Marktplaats/forums etc)
Dus ik ga dan even uit van 3 virussen, de A, B en C.
Alleen zit ik met een aantal vragen:
1. Maakt het nou echt uit welke van de 3 je neemt?
Tuurlijk lees ik dat de A minder stemmen ed heeft dan de B, en de C weer nog meer.
Maar ik lees ook dat er kits bestaan om een B te modden naar een C....
Dus wat is de beste keus, rekening houdende met mn budget?
2. Heb ik nog andere Hardware spullen (Zoals Sampler oid?)nodig naast de setup die ik nu heb.(PC met Emu 0404 soundcard en ik werk in FL Studio), of sluit je em gewoon direct aan op de midi in van mn kaart, en FL ziet hem?
(Ik heb er nog totaal geen ervaring mee - Midi , Hardware etc-)
3.Of is er een veel beter alternatief dan een Virus?
Alvast bedankt.
.