Steingberg V-stack met Reason

Krafty808

Stamgast
Hoi allemaal,

ik las in de thread over Reason 3, dat het zeer onwaarschijnlijk wordt dat het VST plugin's gaan supporten...
even afgezien van de discusse of ie nu wel of niet VST zou moeten ondersteunen had ik de volgende vraag.

Kan ik nu in plaats van het gebruiken van een programma als Cubase, nu ook bijvoorbeeld V-stack gebruiken ?
Ik las op de site dat ie rewire ondersteund, dus ik dacht, is het mogelijk om VST's te linken met Reason
via V-stack ?

iemand enig idee ?, of zou ik dus de V-stack niet op een spoor kunnen krijgen van Reason ?

Als ik dit zo lees zit ik waarschijnlijk aan het verkeerde eind, maar dacht vraag het aan de experts :)

Alvast bedankt

:halleluja

V-stack kan een rewire master zijn en Reason rewire slave. Dat betekend dat de audio van Reason naar V-stack gaat en niet andersom. Ook wel een beetje logisch ergens want Reason heeft ook geen audio in.

Wat je wel kan doen is Cubase SL gebruiken en Reason als slave en dan die extra VST's die je wilt gebruiken in Cubase zetten en alles in Cubase afmixen. Dan kun je dus niet de Reason sequencer voor je VST's gebruiken. Je kunt wel Reason sequencer sporen als midi bewaren en importeren in Cubase. Beetje rare workaround maar misschien werkt het voor je?

Back