Re: Een jaar later

Concrete tracks heeft het niet opgeleverd, maar dat geeft voor mij niet. Ik heb een lange termijn hobby gevonden
, dus dat komt allemaal nog wel.
Ik kom net kijken. Dit jaar voor het eerst bezig met hardware synthjes. Daarvoor steeds met software in de weer. Door 1 dagje te klooien met hardware heb ik meer geleerd dan in een week aanklooien met vst's enzo. Je wilt niet weten wat er mogelijk is als je 3x OSC gewend bent-Heb je het gevoel dat je vooruitgang geboekt hebt of juist niet?

Concrete tracks heeft het niet opgeleverd, maar dat geeft voor mij niet. Ik heb een lange termijn hobby gevonden
, dus dat komt allemaal nog wel. Ik heb ondertussen al met verschillende synths geexperimenteerd. Tot nu toe alleen VA's en Romplers. En even gespeeld met een hardware sequencer. Dat laatste viel me wel tegen, want met een computer muis gaat alles stukken sneller dan menu's doorscrollen. Voor mij geen QY's en MPC's o.i.d.-Ben je tevreden over een eventuele studio uitbreiding of -inkrimping?
soft naar hardware. Omdat ik eens hardware uit wilde proberen. Een novation nova gekocht (en ondertussen ook weer verkocht). Knopjes i.p.v. muizen, geweldige vooruitgang.-Als je het roer omgegooid hebt: Waarom en wat heb je gedaan?
Ja hoor, maar daar heeft mijn "muzikale hobby" weinig invloed op.-Ga je tevreden de kerst in?
.

.

) , zieke familieleden zijn aan de beterende hand, dus om met de laatste vraag te beginnen: ik ga tevreden de kerst in.
), en mijn vaardigheden en kennis op het gebied van harmonie-leer, solfege e.d. en ben veel in de weer geweest met Max/MSP. Van dit alles heb ik veel opgestoken en ik zal er in de toekomst ook veel aan hebben, maar t is natuurlijk wel stom dat ik als zelfverklaard muzikant dit jaar misschien 2 complete nummers heb gecomponeerd. Wel veel patterns en loopjes ingespeeld en dat soort stuff, maar weinig hoogstaands gemaakt.