dat kan je toch niet concluderen na één mini-sampletje hé...Origineel geplaatst door Arv
Moet zeggen dat het me dan wel ietwat tegenvalt, die sound van de 777. De tweede klinkt ruig en hard. De eerste zacht en lief![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat kan je toch niet concluderen na één mini-sampletje hé...Origineel geplaatst door Arv
Moet zeggen dat het me dan wel ietwat tegenvalt, die sound van de 777. De tweede klinkt ruig en hard. De eerste zacht en lief![]()
.
.Origineel geplaatst door EviL 3°3
Ik heb er niet aan meegedaan MAAR één ding kan ik je wel zeggen ... als zoals jullie beweren B eeen 303 is dan is er iets fout met die 303 ... laat maar es nakijken zouk zegn!

Origineel geplaatst door Sander02
Dus toch! zie je wel![]()
Mijn conclusie is dat je het toch kan horen aan dat 'staartje' in het geluid die de Tb eraan geeft
alsof de toon door een envelope gemaakt wordt waarvan de release niet 100% sluit als je de noot loslaat; ik hoor een plop ofzo
En dat de 303 gewoon veel snappier en helder is en daarom dus beter door zal klinken in je mix.
Wat is nu jullie conclusie?
Origineel geplaatst door mikemix
allebei 777
en anders
A 303
B 777
Gok ik als ex 303 bezitter.....
Idd volgende keer even wat meer filtersweeps, maar dat weten we nu wel weer![]()
Verras me, of niet....
Origineel geplaatst door Yawgmoth
A= FR777 B=TB303

Een interessante site die vergelijkende (audio-)tests maakt
tussen de echte 303 en de bekendste klonen is
http://www.acidvoice.com/
Echt de moeite waard