Verhuizen van de studio. Hoe!!!

BananaWorld

Addicted to Music
Hoi allemaal,

Sinds kort ben ik verhuisd naar Ierland, maar nu moet ik alleen nog mijn studio over zien te huizen, maar ben er nog niet helemaal uit wat een handige manier is.

Heeft 1 van jullie misschien een goed idee om de spullen hierheen te krijgen (zonder al te veel kosten en ook op een redelijk veilige manier).

En voor degenen die zich afvragen hoe ik de rest van mijn spullen hier heb gekregen........................... past allemaal in een koffer.

Alvast bedankt,
de Wereld van de Bananen.

Tja, had je nu maar een software studio he?! ;)
Maar effe serieus, ik denk dat je toch wel op de een of andere manier met iets als UPS of DHL in zee zal moeten gaan.
Misschien kun je wat regelen met een transportbedrijf dat op ierland rijdt? Geen idee..

-C-

Tja, had je nu maar een software studio he?!

Die heb ik ook (hihihihihi), laptopje met wat softsynths en een controller (oxygen 8). Maar ik wil op den duur toch mijjn spullen hier hebben. Het heeft niet echt haast, maar over een maandje of drie wil ik toch wel graag weer aan de knoppen kunnen draaien.

Ik zou het zeker allemaal zelf in de hand willen houden, dus ik zou een bus huren in Dublin en via de ferry naar Swansea (UK) naar Harwich -Hoek v Holland of via Dover - Zeebrugge rijden.

Verder zou ik veel verhuisdekens (laten) regelen zodat je alles waar je geen doos of flightcase van hebt goed kunt verpakken.

Je bent er wel even mee bezig maar dan weet je in ieder geval zeker dat je spullen goed behandeld worden.....

ja ok maar dan zit banana wel met zn gehuurd busje in Ierland.. :)

Ik zou alles super-strak inpakken, zodat er absoluut niets mee kan gebeuren en dan via de Post verzenden.. Of als je zelf een grote wagen hebt, is dat beter natuurlijk. Of misschien wil een vriend/kennis/familielid wel met zijn wagen met je meerijden.. Bonne chance! :okdan:

Origineel geplaatst door BasicSystem
Kun je het niet zelf doen met auto, aanhanger en dan op de ferry ?

Ik denk dat dit de veiligste weg is.

Let wel op het schokvrij vervoeren dmv van schokdempende pittenzakken. Losse schuimpitten laten de synth uiteindelijk toch naar de bodem van de doos zakken.

Neem een doos ruimer dan de synth, ongeveer 15 cm aan alle kanten. Maak zakken (boterhamzakjes, maar liever van jutte of zo, maar dat is moeilijk bewerkbaar) gevuld met piepschuimkogeltjes en leg die in twee lagen op de bodem. Plaats de synth er op en zet alles niet te stevig vast met andere zakjes. Als je rustig rijdt kan de doos gewoon open blijven voor eventuele controlle. Wil je toch sluiten, leg er dan ook zakjes op.

De zakjes kunnen moeilijk verschuiven en de kogeltjes vangen de schokken op.
Hoe steviger je een object vastsjort, hoe meer klappen het krijgt tijdens vervoer...

Wout

Origineel geplaatst door BasicSystem
Kun je het niet zelf doen met auto, aanhanger en dan op de ferry ?
Tip: Europcar heet niet voor niks zo ;)

Back