Meerdere G2 units op 1 editor???

smackos

Gepokt en gemazeld
Misschien een stomme vraag,...maar

stel je hebt een g2 en meerdere g2 engines, kun je die allemaal met 1 editor editten tegelijkertijd soort van?

In de G1 editor kon je 4 modulars tegelijk editen. Dus dan heb je voor iedere Modular een poort nodig....

waarom tegelijkertijd editten? kun je niet gewoon en dan de ene en dan de andere editten?
ik snap het niet zo ook...

Omdat dat gemakkelijk is...om patches heen en weer te dumpen enz.

Ik herrinner me idd dat je bij de G1 tegelijk 4 poorten kon kiezen. Dat zou dus betekenen dat je 4 modulars G1 in dezelfde editor moest kunnen editten. (heb nooit de luxe gehad dat te kunnen testen :) )

Dan zal dat bij de G2 zekers kunnen

Je neemt een hubje en sluit vier G2 aan. Zo eenvoudig gaat dat!
Die vier jongens komen dan alphabetisch van links naar rechts op de taakbalk boven, naast elkaar. Denk eraan dat je de G2's kan herbenoemen. Je ziet dat eerst vier hokjes van de Slots, de naam en de performance knop en dat vier keer (of minder) na elkaar. Er kan maar één Slot knopje aktief zijn en wel degene die je aan het editten bent.

Dus zo'n Engine is er zo bijgehangen. ;)

Origineel geplaatst door smackos
Alhoewel...

Alhoewel er in Den Haag mensen wonen die er wel wat meer hebben :D
Een deel van de geboorte van de G2 was in Den Haag en dat mag best eens gezegd worden!
Een Alpha model staat al in het museum.

Ik vermoed een samenwerking met Herr Dr.K.?

Wout

Wout dat is top-secret 8)

Stel nu er is een G2 engine, en die zit inderdaad gewoon in de editor bovenaan...

Hoe kan ik die ook bespelen met het G2X keyboard?

Een deel van de geboorte van de G2 was in Den Haag en dat mag best eens gezegd worden!
Een Alpha model staat al in het museum.

Ja snif, daar moet je als hagenees toch een chauvinistisch traantje over wegpinken...je moet toch ergens anders je heil zoeken met een voetbalploeg als ADO.

Staar die alpha G2 publiekelijk te show of in de kelder achter slot en grendel :D ?

Ik hou m'n mond!

Dat bespelen van die Engine... Wat dacht je van een Midi kabeltje, of is dat te eenvoudig voor jou? :D Tja, hoe verbind jij je synths?

Hou er rekening mee dat er dan wel een Slot op de G2X moet zijn dat op het Keyboard reageert. Dat Slot zend dan de Midi uit naar de Engine, alwaar de Slots, die jij dmv het Keyboard wil laten klinken, op dat betreffende Midi kanaal dienen te zijn afgestemd.

Ach, de Herr Dr. weet het vast ook wel :)

De Alpha staat veilig achter slot en grendel, dus alleen IK kan hem zien! Power to ME...
Net de film 'Der Untergang' gezien :( :( :( :( :( :( :) :( :( :( :( :( :(

PS R.H. is moeilijk bereikbaar ivm vervelende familie omstandigheden, dus hem maar even met rust laten tot na Nieuw Jaar.

Wout

Een MIDI kabel, errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr helemaal niet aangedacht :D Ik dacht dat dat wel zou lukken met de USB...alles in de editor.

Die Editor heeft helemaal niets te maken met het Keyboard. Die doet wat met die DSPeetjes en zo. Meestenstijd doet dat USB kabeltje niets anderes dan wat bungelen en zo hangen dat je, als je er achter langs loopt, op je bek gaat... Daar is over nagedacht, op zeker :)

Wout

Bericht door een moderator:

thread opgeschoond van zwaar off-topic gedoe

hou uw forum schoon ! (beetje zelfde verhaal als met het milieu dat beter wordt als je het zelf ook niet vies maakt)

Origineel geplaatst door matt second
Bericht door een moderator:

thread opgeschoond van zwaar off-topic gedoe

hou uw forum schoon ! (beetje zelfde verhaal als met het milieu dat beter wordt als je het zelf ook niet vies maakt)

Shit... Dat wou ik al doen, maar ik had het ff druk. :) Toch bedankt vriend matt!

Back