ik heb laatst een yahama tx16w gekocht. Het is een schitterend ding,
kan ook redelijik veel met het typhoon besturingssysteem, maar werkt niet echt intuitief.
Ik zoek een simpele sampler waarmee ik met een druk op de knop een sample op kan nemen,
en deze met een druk op de knop weer kan afspelen. Zonder effecten, zonder midi trigger, zonder midi samples,
gewoon opnemen, afspelen, loopen. Liefst nog met meerdere samples door elkaar.
Nu ben ik niet zo thuis in de wereld van de samplers, maar ik heb laatst een jamman (lexicon).
dat leek me een geweldig ding. helaas, Nergens meer te vinden. maar dan weet je in ieder geval in welke
richting ik zoek.
Kan iemand mij misschien helpen om een simpele sampler te vinden.
kan ook redelijik veel met het typhoon besturingssysteem, maar werkt niet echt intuitief.
Ik zoek een simpele sampler waarmee ik met een druk op de knop een sample op kan nemen,
en deze met een druk op de knop weer kan afspelen. Zonder effecten, zonder midi trigger, zonder midi samples,
gewoon opnemen, afspelen, loopen. Liefst nog met meerdere samples door elkaar.
Nu ben ik niet zo thuis in de wereld van de samplers, maar ik heb laatst een jamman (lexicon).
dat leek me een geweldig ding. helaas, Nergens meer te vinden. maar dan weet je in ieder geval in welke
richting ik zoek.
Kan iemand mij misschien helpen om een simpele sampler te vinden.

Maar nou je het zegt heb je wel gelijk geloof ik! Voor zover ik weet echter (ben een beetje te lui om de handleiding er nu bij te zoeken; te veel oliebollen en champagne) is MIDI er op de Dimension 12 er puur voor het syncen van de delay. Je kan niet via een MIDI-keyboard samples afspelen oid. Beetje vreemd en een gemiste kans dus! Daarnaast kan je de samples ook op geen enkele manier opslaan; als je het apparaat uitzet ben je alles simpelweg kwijt.