Wow,
ik heb hier toch een geweldige bak staan, echt niet normaal meer. Het is een Yamaha CS 30.
Even wat feitjes:
-2 VCO's waarvan er eentje tot 128' gaat
-2 filters (hp/lp/bp)
-Externe filter ingang
-3 Envelope generatoren (welke via schakelaars aan verschillend dest. te koppelen zijn)
-2 VCA's
-VCO's hebben beide een aparte uitgang
-Extern signaal kan als modulatie signaal gebruikt worden
-LFO gaat tot audio freq
-VCO kunnen elkaar moduleren (FM)
-Extern signaal kan de 3 EG's triggeren
-Ringmodulator
en nog meer van dat soort geintjes.
Het vetste is wel de ingebouwde 8 steps(voor elke step een potmeter) analoge sequencer, die de 3 eg's kan triggen en ook pitch/filter aanstuurt.
Deze sequencer stuurt ook trig/CV uit zodat je ander analoog spul ermee aan kan sturen.
Hij is gemodificeerd waardoor je de sequencer extern kan triggeren, dus kick erin en de sequencer loopt mee in sync
Alles is met elkaar te moduleren, triggeren en verbinden middels schakelaars.
Hij staat hier net een uur of twee, maar volgens mij is dit ding nog vetter dan m'n MS20.
De externe ingang gekopeld met de sequencer, maakt er echt een heel vet effect apparaat van.
Hij is volgens mij ook redelijk zeldzaam. Er zitten 2 krasjes op, verder is hij in topstaat.
Wow ik ben echt een beetje van m'n stuk van dit ding.
Ik heb wat spullen verkocht en ik kan deze kopen, hoeveel denken jullie dat zo iets waard is?
Wil niet te hoog bieden, maar als ik zie dat cs05 al 320 euro oplevert?
ik heb hier toch een geweldige bak staan, echt niet normaal meer. Het is een Yamaha CS 30.
Even wat feitjes:
-2 VCO's waarvan er eentje tot 128' gaat
-2 filters (hp/lp/bp)
-Externe filter ingang
-3 Envelope generatoren (welke via schakelaars aan verschillend dest. te koppelen zijn)
-2 VCA's
-VCO's hebben beide een aparte uitgang
-Extern signaal kan als modulatie signaal gebruikt worden
-LFO gaat tot audio freq
-VCO kunnen elkaar moduleren (FM)
-Extern signaal kan de 3 EG's triggeren
-Ringmodulator
en nog meer van dat soort geintjes.
Het vetste is wel de ingebouwde 8 steps(voor elke step een potmeter) analoge sequencer, die de 3 eg's kan triggen en ook pitch/filter aanstuurt.
Deze sequencer stuurt ook trig/CV uit zodat je ander analoog spul ermee aan kan sturen.
Hij is gemodificeerd waardoor je de sequencer extern kan triggeren, dus kick erin en de sequencer loopt mee in sync
Alles is met elkaar te moduleren, triggeren en verbinden middels schakelaars.
Hij staat hier net een uur of twee, maar volgens mij is dit ding nog vetter dan m'n MS20.
De externe ingang gekopeld met de sequencer, maakt er echt een heel vet effect apparaat van.
Hij is volgens mij ook redelijk zeldzaam. Er zitten 2 krasjes op, verder is hij in topstaat.
Wow ik ben echt een beetje van m'n stuk van dit ding.
Ik heb wat spullen verkocht en ik kan deze kopen, hoeveel denken jullie dat zo iets waard is?
Wil niet te hoog bieden, maar als ik zie dat cs05 al 320 euro oplevert?
,
???

,