[Roland] Jp8080 Voor Meer Als 1000 Euro!

mario

Naar de knoppen...
Wie er vanaf wil kan nu z'n kans grijpen en er meer als 1000 euro voor vangen..... Iemand beweert dat zowel de jp8080 als de jp8000 goud waard worden in de nabije toekomst en was daarom bereid er 1050 euro voor te geven!!!

Niet gek... maar ik doe het niet!

gr. Mario

Wil van m'n JP8000 af en hou m'n JP8080 dus als er geinteresseerde zijn........ ;)

Wil jij je jp nu verkopen of niet? Ik snap weinig van dit hele verhaal.
Je zegt dat iemand 1050 pleuro voor je JP-8000 biedt en je wil hem verkopen, maar niet aan hem/haar :confused:

neee voor een jp8080, zie topic!!!

En die doe ik dus niet weg.

Aha, dat staat idd in de titel, maar in je post staat dit:
Iemand beweert dat zowel de jp8080 als de jp8000 goud waard worden in de nabije toekomst en was daarom bereid er 1050 euro voor te geven!!!

Vandaar dat ik het niet snapte.

Ik heb nog een stylophone in de aanbieding. Wordt ook goud waard. Iemand interesse :P

Klopt OnAcid, het is ook zo laaat ;)

Biertje ???

Maar waar baseert die meneer het op dat ze veel geld waard worden? Echt bijzonder zijn ze niet qua klank en specs toch?

Nog een jaartje en trance is dood, dus dan hebbie die supersaw ook niet meer nodig.... ;)

de vraag is groot naar zo'n jp8080, als je menig internet marktplaats rond cruised zie je altijd wel een paar advertenties staat waar ze een jp8080 willen hebbuh, daar moet je dus misbruik van maken :)

eerst wilde ik er zelf ook wel een kopen maar ja dat is compleet nutteloos. als bij de platenbaas aan zou komen met iets van een superstring zal hij me compleet uitlachuh.

Het gaat toch niet alleen om de supersaw en ik vind dat de JP8000 teveel beschouwd als een 'TRANCEBAK' maar het tegendeel is waar want je kan er inderdaad praktisch elk geluid mee maken zoals men beweerd dus niet alleen een superstrings jongens, kom nou!!!

In feite zou dit de opvolger van de jupiter/juno moeten zijn en is ook in staat beide te kunnen maken, dat is ook waar 'diegene' dit op baseerd. Maw deze synth zou in de toekomst net zoveel waardering moeten krijgen (of meer zelfs) als z'n voorgangers... DUS KASSA!

Ik wou net zegguh, ik haal helemaal geen strings uit die jp, hij klinkt echt lekker stoffig, Als je die oscillatoren goed synced dan lult ie de oren van je kop. Technooo!! :okdan:

de laatste jp8080 s gingen koeln.de afgelopen jan en feb
weg voor 1350 euro in het boek 2002 v2 is de jp8000
jp8080 verdwenen
week iemand nog een plek waak je ze nog nieuw ken
bestellen

ok, ok dat is wel zo wat jullie zeggen maar als je een beetje noob vraag wat voor een synth ze nog willen hebbuh dan is dat meestal jp8080 en vraag je dan waarom dan is dat vanwege de superstring. dat wilde ik eigenlijk zeggen.

ik was gisteren bij een concert van funkadelic, en de synth gozer had ook een JP8000 staan...denk overigens maar neit dat ie goud waard wordt want het is een DSP bak en die kunnen ze elk moment weer in productie nemen bij Roland, itt de analoge vintage gear

Komt die superstring (lekker fris) eruit dan? Ik dacht dat dat een virus of een q was of zo.

Wat kan de JP8000 dan wat iedere andere VA bak niet kan?

Nix toch?

Het is idd een leuke synth. Maar het lijkt me sterk dat er uberhaupt VA synths zijn die collectors-items gaan worden en als dat al gaat gebeuren dan niet de JP8000

Origineel geplaatst door spdk
Komt die superstring (lekker fris) eruit dan? Ik dacht dat dat een virus of een q was of zo.

nee nee, is allemaal jp8080 werk. althans, bij rank-1 is dat zo.bij andere zou ik t eerlijk gezegd niet weten. kheb ook wel s zoiets opde nova proberen na te maken maar echt zoals je m in die nummers hoort krijg je m gewoon niet.

Het is idd een leuke synth. Maar het lijkt me sterk dat er uberhaupt VA synths zijn die collectors-items gaan worden en als dat al gaat gebeuren dan niet de JP8000

Dat dachten ze vroeger ook van de tb303 ;)

Maar de tijd zal het bepalen........

een jp kan je over 10 jaar nog net zo namaken, dat zal met een 303 iets lastiger gaan..

de ms2000 wordt wel goud waard maar de jp 8080 nie hoor, ben laatst bij een waarzegster geweest namelijk...

Back