LastResort
dat was al zo........
en zo'n "superstring" kan mijn ms2000 ook wel.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
de ms2000 wordt wel goud waard maar de jp 8080 nie hoor, ben laatst bij een waarzegster geweest namelijk...
nog veel meer [/miereneuk]Origineel geplaatst door LastResort
en zo'n "superstring" kan mijn ms2000 ook wel.....
Origineel geplaatst door J-Run
Aangezien ik alleen nog Clavia en Access op dit gebied synths zie maken terwijl Korg, Yamaha en Roland van die alles ineen halve keyboards ala karma, motif ,fantom zie maken. Ik wil niet overstappen op dat soort synths. Waar zijn ze nou mee bezig:confused:
een soort Lego en Playmobil die geluidjes maken. 

[edit] waard wel, maar krijg niet meer voor [/edit]Ik kwam deze oude thread tegen en vind het wel leuk om hierop even te reageren:
Inmiddels 5 jaar verder en de prijs blijft maar zakken (momenteel 450-550 euro). Echter denk ik wel dat ie niet veel verder meer zal zakken in tegenstelling tot de Virus A/B en C. Dit omdat de JP-8080 geen opvolgers heeft en de Virus nog wel.
Ik ben benieuwd hoe de prijzen over 5 jaar zijn...

Haha idd
Ik heb al 7.5 jaar een JP8080 (eerste eigenaar) en heb er toendertijd ongeveer 1200 euro voor betaald. Maar ik gebruik 'm nog steeds best vaak, en bijna nooit om z'n supersaws, want trance kan me echt niet bekoren... Jammer van dat stigma "trance bak", Je kan er veel meer uit halen. Met de feedback osc kan je bijvoorbeeld ook vette dingen uithalen
Ik doe 'm in ieder geval de komende 5 jaar ook echt niet weg. Ik gebruik 'm gewoon nog teveel...