[track] mijn beste maaltijd at ik aan de telefoon waarmee ik enkel gebeld kan worden.

De track is wat eentonig tot 02:10
Verder wordt er niet echt naar een hoogtepunt gewerkt,
maar het is wel een aangenaam plaatje om te horen :)

Een soort Isnie-lounge of zoiets? Veel gebeurt er niet, maar ik vind het een lekker rustige track in ieder geval. Een aangenaam plaatje inderdaad.

Heel erg gaaf. Knap hoe je met al die vage vreemde geluiden toch erg mooie harmoniën en melodiën weet te maken.

Is het trouwens stiekem toch een 4/4 maat? Want de beat verwart me. Knap gedaan.

Origineel geplaatst door Solid_Snake
Heel erg gaaf. Knap hoe je met al die vage vreemde geluiden toch erg mooie harmoniën en melodiën weet te maken.

Is het trouwens stiekem toch een 4/4 maat? Want de beat verwart me. Knap gedaan.

De waterstofbom was op zich knapper, geef mij maar zo'n telefoon!

Serieus; onbetwistbaar juweelig --> doet me denken aan het FSOL-lifeforms wereldje. (met dat meisje en die hele grote annemoon)

Ik zo uit het losse handje kom op 9/8 maat?

Maar ik moet nog wel een beetje bijkomen van de jaarwisseling ...

8)

Ik heb de track nog niet geluisterd maar als ik de titels zie van de isniezot tracks word ik al een beetje draaierig soms ;).
Zit er een diepere betekenis achter de tracknamen of zijn het spontane opwellingen?

Vanavond ga ik es checken en dan post ik mijn mening.

-C-

Lekker nummertje. Vooral de beats vind ik erg goed.

goed plaatje man!
beetje de "Black Dog" stijl. cool

1 ding misschien goed om het melodietje van het begin aan het eind nog even terug te horen, maar voor de rest top!

R

Ik zo uit het losse handje kom op 9/8 maat?

12/8 is meer in de buurt ...

ik ben trouwens dol op 6 en 12/8 ritmes !!

maakt het meteen wat minder voorspelbaar als bij 4/4

Sfeertje weer...
Dat jij nog niet onder de pannen bent bij een maatschappij,snap ik niet...

Als er mensen op dit forum tot een maatchappij behoren.......opent uwen ogen,doch beter uw oren te openen,en geef deze man een contract!

Back