Laura

Dipster

Nieuwkomer
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Tis een heel klein stukje van het volledig nummer waar ik mee bezig ben. Let niet op de geluidskwaliteit, ik heb m op 48Kb 16.000Khz geexporteerd. Just want to know your first impression.

Attachments

• demo.mp3
    204,3 KB · Bekeken: 57
Hey ik heb ook een nummer die Laura heet :):)

Hij's is een beetje aan de korte kant en idd jammer van de kwaliteit.
Ik vind m tot nu toe iig erg mooi. Ik wil m ook wel graag horen als ie helemaal af is

oh wauw..

Het begint een beetje soft en onbestemd.. maar ik ben echt helemaal weg van dat wavesequence-achtige loopje.. vertel me alsjeblieft dat dit niet 1 sample is maar volledig zelf samengesteld!!

Verder geeft die lage samplerate het toch best een aardig karakter :)

binnenkort de rest?

het begin klinkt veelbelovend.. het begin had een nummer van frank boeijen kunnen zijn 8)
ik vind de lage samplerate ook mooi, vooral over het wave sequenceje.hoe heb je dat gemaakt!? ;)

Origineel geplaatst door SideFX
oh wauw..

Het begint een beetje soft en onbestemd.. maar ik ben echt helemaal weg van dat wavesequence-achtige loopje.. vertel me alsjeblieft dat dit niet 1 sample is maar volledig zelf samengesteld!!

Verder geeft die lage samplerate het toch best een aardig karakter :)

binnenkort de rest?

De loop is gemaakt met Stylus RMX. De lage samplerate heb ik gebruikt om het mp3 bestand klein te houden. Maar het is nog maar een concept. Het is niet mijn bedoeling om op iemand te lijken. Ik hoor ook wel eens dat mijn soort muziek op die van Vangelis lijkt, maar dat is niet mijn bedoeling. Just my own style.

Setup voor dit nr:

Cubase SX2
NI Absynth
Arturia CS-80V
Spectrasonics Atmosphere
Spectrasonics Stylus RMX
Korg Legacy Collection

Mijn bedoeling van dit demotjes was meer ff een melodie te laten horen. Ik zal wel vaker korte stukjes plaatsen.

Die Laura

Die Laura

moet wel een heel lief mooi meisje zijn:D

Back