Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Tis een heel klein stukje van het volledig nummer waar ik mee bezig ben. Let niet op de geluidskwaliteit, ik heb m op 48Kb 16.000Khz geexporteerd. Just want to know your first impression.
Hij's is een beetje aan de korte kant en idd jammer van de kwaliteit.
Ik vind m tot nu toe iig erg mooi. Ik wil m ook wel graag horen als ie helemaal af is
Het begint een beetje soft en onbestemd.. maar ik ben echt helemaal weg van dat wavesequence-achtige loopje.. vertel me alsjeblieft dat dit niet 1 sample is maar volledig zelf samengesteld!!
Verder geeft die lage samplerate het toch best een aardig karakter
het begin klinkt veelbelovend.. het begin had een nummer van frank boeijen kunnen zijn
ik vind de lage samplerate ook mooi, vooral over het wave sequenceje.hoe heb je dat gemaakt!?
Het begint een beetje soft en onbestemd.. maar ik ben echt helemaal weg van dat wavesequence-achtige loopje.. vertel me alsjeblieft dat dit niet 1 sample is maar volledig zelf samengesteld!!
Verder geeft die lage samplerate het toch best een aardig karakter
De loop is gemaakt met Stylus RMX. De lage samplerate heb ik gebruikt om het mp3 bestand klein te houden. Maar het is nog maar een concept. Het is niet mijn bedoeling om op iemand te lijken. Ik hoor ook wel eens dat mijn soort muziek op die van Vangelis lijkt, maar dat is niet mijn bedoeling. Just my own style.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.