Rackmounten niet 19'inch apparatuur

Kevin

Tis niet te gleuven
Weet niet of ik hem in een goed vakje stop maar vond dit wel een goede tip (misschien) voor diegene die hem nog niet kenden..

Ik heb sinds een tijdje een Microwave 1 met Programmer maar die Programmer is zo'n desktopbakkie.
Nu heb ik graag alles in een rack en zat eens te denken aan zo'n Rack adapter toen het volgende door mijn hoofd schoot.
Alles wat je nodig hebt is een Blindplaat (groot genoeg) en wat zelfklevende Klitteband (verkrijgbaar bij Hobby Winkel Pipoo's stuur daar je vriendin maar heen ;) )
Haal de dopjes van de programmer of ander desktopapparaat af (de onderkant dus) zodat die vlak is trek daar wat stroken klitteband over en *PATS plak hem tegen de blindplaat aan (wel recht uiteraard) en klaar istie !
Let wel op het gewicht van het apparaatje dat de kliiteband het wel houd en de kleefprut ook (desnoods met secondelijm alhoewel ik dat mijn apparaten liever niet aandoe...
(Nu moet ik nog wel die blindplaat bovenin hangen maar op de foto kun je wel zien hoe het geworden is.)

Attachments

• klitteprogrammer.jpg
    klitteprogrammer.jpg
    45 KB · Bekeken: 111
Leuk bedacht, maar euh.... je bent vergeten de kabels aan te sluiten! :D
Als je de MIDI verbindingen legt, steken die toch naar boven uit - recht voor die fraaie Alesis Datadisk?

Ik zou persoonlijk liever zo'n 19" rackplankje kopen...

Re: Rackmounten niet 19'inch apparatuur

Origineel geplaatst door Kevin
(Nu moet ik nog wel die blindplaat bovenin hangen maar op de foto kun je wel zien hoe het geworden is.)

Attachments

• acces.jpg
    acces.jpg
    45 KB · Bekeken: 98
Zo! Jij hebt lekker lange armen! :D

:mega:

Tsja en je weet wat ze zeggen hé mensen met lange armen...........................

Origineel geplaatst door Kevin
Tsja en je weet wat ze zeggen hé mensen met lange armen...........................

aap-intro.jpg

-C-

Hé C volgens mij hoort die foto thuis in ''Post een foto van jezelf'' of ''Meest verotte foto'' :duivels:

Back