goedkope digitale hd recorders

bobaphat

Ouwe rot
Ik ben opzoek naar een goeie hd recorder met analoge inputs en met een goeie mixer. Heeft iemand een paar goeie tips??

ben wel gecharmeerd van de Alesis HD24. Veel kanalen (24 analoog in én uit dmv gebalanceerde jackpluggen), goedkoop medium(standaard ide-schijven). Ethernet connectie met de pc voor t uitwisselen van bestanden. Enfin, daarvoor hebben we de website van Alesis
Het apparaat is ook nog nie eens zo duur!

Wat mixer betreft, waar wil je m voor gebruiken? Ga je digitaal? Of analoog?

Op zich is wel wat te zeggen vooor een digitale met adat interface i.c.m. een hd24. Het een en ander hangt natuurlijk ook af met welke resolutie en samplefreq. je wilt gaan opnemen.(16 vs 24 bit en 44.1/48 vs 88.2/96 kHz verhaal)

En in welk budget vertoef je? Allemaal factoren die je denk ik eerst eens wat meer moet specificeren.

Ja idd, nou het zit zo. Ik wil live dingen gaan doen en ik wil een makkelijk bedienbare hd-multitrack recorder om mn act te ondersteunen. Sequencen doe ik dan met mn mpc.

mijn budget is tot 350 euro, Ik heb het liefst 8 analoog in.

pfff 350? erg krap. Zou je misschien kunnen denken aan een multitrack zoals van Boss, de BR-864 8-Track Digital Studio.

Is iets duurder dan je budget, maar toch.

Of je zou t over een heel andere boeg kunnen gooien, als je tenminste over een laptop beschikt en dan gaan werken met een programma als Ableton Live.

Heb met bovenstaand apparaat en software verder geen ervaringen. Je zou de zoekfuntie eens moeten gebruiken om wat meer hierover te weten te komen.

Back