SpaceAgent202
Sinds 2001
ik hoorde ergens dat korg ook met een nieuwe VST uitkomt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
)
) Origineel geplaatst door Sam
prijs en wanneer te verkijgen?

nu ja, ik denk niet dat het publiek voor 'n hardware workstation à la triton hetzelfde publiek is dat vst-plugins koopt.Origineel geplaatst door Hanz
Laat ik het zo zeggen: als ik net een nieuwe Korg Triton had gekocht, dan zou ik goed balen!![]()
Origineel geplaatst door divi
trouwens, de plugin is alleen de synth van de triton, en niet sequencer en andere workstation zooi, toch? dus helemaal niet vergelijkbaar

dat bedoel ik nu net... de vraag was hoe het de hardware triton nu zou vergaan. wel, de potentiële klanten voor 'n hardware triton hebben helemaal geen computer met sequencer software en hopen plugs. volgens mij dus niet veel verandering. wel een een goeie zet van korg om de triton-reeks ook naar de DAW markt te brengen.Origineel geplaatst door Cheimoon
Maar als je die VSTi in Cubase draait, wat heb je dan nog nodig van dat workstation-gedeelte?
Laptop met Cubase + Albino + Fm7 + Triton VSTi + G2D + masterkeyboardje. Het ziet er niet uit live, maarruh...![]()