Korg Triton softsynth?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Deze, Roel?

Attachments

• tri_vsti.jpg
    tri_vsti.jpg
    54,6 KB · Bekeken: 104
Wauw, wat een scoop! Gearjunkies, eat this! :doei:
Ik begrijp zelfs dat de fameuze SuperSine geluiden erin zitten...

Maar ja, hoe lang zou het duren voordat deze gekraakt wordt? ;)

Waar komt dat plaatje vandaan? Google vindt nog helemaal niets. En waarom is de gearnieuwsthread van de voorpagina meteen gesloten? :confused:

Of zit er een verband tussen deze twee synths? Is die nieuwe synth een VSTi-controller, waarvan de Triton VSTi één van de VSTi's is? (en het legacy-pakket natuurlijk) Ik herhaal: waar komt dat plaatje vandaan!!! :o:

:D

Ik heb 'm hierzelf al gescoord :D.

full.jpg

De ad zelf:

full.jpg

Overigens nogal wiedes dat je hier niks van op Google vindt, de robots die de sites afspeuren hebben tijd nodig, en in sommige delen mogen ze niet komen (htaccess file).

Bericht door een moderator:
Géén illegale software op dit forum! Yoozer, je hebt PB!

Nee, maar de Korg- en Namm-sites hebben ook nog niks.

Ik vrees trouwens dat die post van jou dadelijk wel weg zal zijn... (leuk hoor, even de .nfo van de crack erbij... :bekdicht: )

<edit> ...daar heb je het al... <edit>

(terecht natuurlijk; toch bedankt voor de informatie :P )

Korg Triton VSTi

Korg Triton VSTi

Hi E1,

prijs en wanneer te verkijgen?

Rgs

Sam

Origineel geplaatst door Sam
prijs en wanneer te verkijgen?

Tja, dat blijft natuurlijk de vraag... het is natuurlijk nog erg vroeg om daar iets over te zeggen.
Yoozer heeft blijkbaar via connecties de hand weten te leggen op uitgelekte informatie, dus officieel is er nog helemaal niets bekend. Ik kan me trouwens voorstellen dat Korg Japan helemaal niet gelukkig hiermee is... maar tot nu toe heb ik nog geen bericht ontvangen van hun kant - dus tot die tijd blijft de informatie gewoon hier staan!

Maargoed, een gok: de prijs zal denk ik op het niveau van de Korg Legacy collection liggen, dat lijkt me tenminste logisch.
Ben benieuwd wat dit gaat doen met de waarde van een hardware Triton...
Laat ik het zo zeggen: als ik net een nieuwe Korg Triton had gekocht, dan zou ik goed balen! :o:

Origineel geplaatst door Hanz

Laat ik het zo zeggen: als ik net een nieuwe Korg Triton had gekocht, dan zou ik goed balen! :o:
nu ja, ik denk niet dat het publiek voor 'n hardware workstation à la triton hetzelfde publiek is dat vst-plugins koopt.
trouwens, de plugin is alleen de synth van de triton, en niet sequencer en andere workstation zooi, toch? dus helemaal niet vergelijkbaar

Wat een boefje die Yoozer.
Ook dom, nu kan iedere mechool je aangeven bij de instanties.

Maar goed dat de mods zo kordaat optreden.
Illegale shit dump je maar in je eigen WC.

Maar ehm... heeft dit dan met die nieuwe Korg synth te maken dan?

Wel interessant voor mensen die geen workstation nodig hebben, maar wel de rest, zoals ik ;)

Origineel geplaatst door divi
trouwens, de plugin is alleen de synth van de triton, en niet sequencer en andere workstation zooi, toch? dus helemaal niet vergelijkbaar

Maar als je die VSTi in Cubase draait, wat heb je dan nog nodig van dat workstation-gedeelte? :)

Laptop met Cubase + Albino + Fm7 + Triton VSTi + G2D + masterkeyboardje. Het ziet er niet uit live, maarruh... :{

jah ik vind dat het beeld van de digitale muziekant moet veranderen,

leve de one man act + powerbook

:X

Als die nieuwe Korg maar gewoon een echte VA is en geen kopie van de Eko 'ik sloop een laptop en frot hem in een behuizing samen met een masterkeyboard' opensynth.
Dan maar een kopie van de pa1x behuizing en een echte hardware bak. ;)

w00t! Ook Karma support? :engel:

Zit er ook een sequencerprogramma bij, zoals bij de originele Triton (zeg maar een 16 sporen sequencer)?:confused:

Origineel geplaatst door Cheimoon
Maar als je die VSTi in Cubase draait, wat heb je dan nog nodig van dat workstation-gedeelte? :)

Laptop met Cubase + Albino + Fm7 + Triton VSTi + G2D + masterkeyboardje. Het ziet er niet uit live, maarruh... :{
dat bedoel ik nu net... de vraag was hoe het de hardware triton nu zou vergaan. wel, de potentiële klanten voor 'n hardware triton hebben helemaal geen computer met sequencer software en hopen plugs. volgens mij dus niet veel verandering. wel een een goeie zet van korg om de triton-reeks ook naar de DAW markt te brengen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back