Origineel geplaatst door fuse
Met een verschil dat Windows k*tsoftware is en die VSTi van Korg niet.
Hoezo? kutsoftware?
Draai jij nog windows 98 dan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
Met een verschil dat Windows k*tsoftware is en die VSTi van Korg niet.
Dat leek mij ook wel interessant (vooral omdat ik een harde Triton hebvoor de grap is kijken wat kazaa vind onder "triton VSTi"
Origineel geplaatst door eelco
Een Triton zonder tipscherm of sequencer is enkel een bakje geluiden; een soort Sampletank; nul-komma-nul meerwaarde.
Origineel geplaatst door Rhy
Er staat toch aankondiging bij van NAMM 2005?

daar kwam ik ook achter niks gevonden:S hahahaha die gerbuikersnaamOrigineel geplaatst door eelco
Dat leek mij ook wel interessant (vooral omdat ik een harde Triton heb![]()
Mijn indruk totnutoe; 1 april is vroeg dit jaar. Wat heeft Korg aan een Triton VSTi?
Een Triton zonder tipscherm of sequencer is enkel een bakje geluiden; een soort Sampletank; nul-komma-nul meerwaarde. Ik zou me een Triton-TI (met USB en PC editor) kunnen voorstellen, of een Triton Legacy met Controller; maar ja, Triton software + een controller, dan zit je dus eigenlijk alweer bij de oorspronkelijke triton....

Nouja als dat zo is laat Hanz ons maar duidelijk maken dat Yoozer de waarheid Spreekt/laat zien.... jah togOrigineel geplaatst door ReSoNaNcE
Ehm het antwoord lijkt mij al lang duidelijk ....... Als het echt illegaal was had Hanz het wel gewist![]()

Origineel geplaatst door DJ DyM
Nouja als dat zo is laat Hanz ons maar duidelijk maken dat Yoozer de waarheid Spreekt/laat zien.... jah tog![]()

Origineel geplaatst door DJ DyM
De ene denkt dit de ander dat maar niemand heeft keihard bewijs...
als yoozer nou ff aangeeft met veranderen van instellingen of namen is zijn screenshot dat het echt zo is....
of dat hij gewoon toegeeft dat hij dacht dat het 1 april was
het lijkt me iig wel vet om hem als VST te hebben