Korg Triton softsynth?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
keihard bewijs, mmmm, oordeel zelf:
1. waarom heet IFX3 niet '000: No Effect' zoals IFX4 en 5?
2. Wat doen die gekke pixeltjes om al die labels?

(het is geen 1 april, het is photo-phuck-friday :D )

Attachments

• inzoomen.jpg
    inzoomen.jpg
    40,3 KB · Bekeken: 94
Trouwens .....Nog iets wat blijkbaar nog niemand is opgevallen....... De kleine screenshot van de VST in yoozer's 1e post is precies dezelfde als de grote screenshot die hij later heeft geplaatst....Alleen op de 1e screenshot heeft hij zn taakbalk enzo weg gewerkt! :doei:

is nog niet uit volgens mij.. nog niet officieel (ehh.. beetje paradox maargoed) gereleased.

Ik heb het overigens nu wel een beetje gehad met al die vsti's e.d., wel leuk, maar ben nu fulltime updates e.d. aan het downloaden.. Ik denk dat ik degene die ik gebruik hou en de rest eraf flikker. Degene die ik DAN nog overhou ga ik tzt aanschaffen (omdat ze hun waarde op lange termein hebben bewezen).

(wil niet weer een warez discussie uitlokken, daar heb ik ook genoeg van, maar wil toch nog even aanstippen dat het zekers wel zijn nut kan hebben -ook voor de ontwikkelaars-).

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Trouwens .....Nog iets wat blijkbaar nog niemand is opgevallen....... De kleine screenshot van de VST in yoozer's 1e post is precies dezelfde als de grote screenshot die hij later heeft geplaatst....Alleen op de 1e screenshot heeft hij zn taakbalk enzo weg gewerkt! :doei:

Dit was me meteen al opgevallen maar euh... :bekdicht:

we houden het erop dat het gewoon FUCKED UP gefaked is :L :gaap:
wel jammer:P

wel mijn complimenten aan Yoozer hij kan eruuug goed photo-shoppen }:| :D

Bericht door een moderator:
Op bevel van Korg's advocaten wordt deze thread gesloten!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back