Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik zat net op You Tube naar een filmpje te kijken over hoe het Dr Who thema gemaakt is.
Origineel geplaatst door R-ond
klopt ja de pg200 ook soon shynie box met knobs
vast een mks 30[jx3p] in zn rack maar wat een stuudje heeftie ...vent zeg!
lekker pandje ook
en idd een vcs ...aks was de koffer toch
doe mij die versie maar
mobiel modulair
![]()

Origineel geplaatst door turtel
wat een vette site![]()
wel typiesch dat er gezegd wordt in de demo dat ze in het hele land verkocht werden , net of er niks anders bestond.
ik schat dat 80 procent van de vintage daar staat , op zolders enzo![]()
, dan moet ik "daar" echt eens naar toe. 
Origineel geplaatst door Yost
Inderdaad een vette site. Ik heb kwijlend geluisterd. Maar waar is "daar"? Uit welk land kwam die demo LP? Als het "daar" nog op zolder staat![]()
, dan moet ik "daar" echt eens naar toe.
![]()

Op zoek naar een mono synth, ben ik in deze draad beland. Het is niet iets wat ik met spoed nodig heb, maar ik ben alvast aan het rondneuzen voor of een ARP Oddy of misschien iets moderners.
Wat ik graag wil weten van Oddy bezitters(Oddysey MkII voor de volledigheid):
Kun je hier bassen uithalen met voldoende laag?
En naar aanleding van een andere draad: Is het mogelijk om zo'n golf te realiseren waarbij de de helft van de tijd we een ramp hebben en de andere helft het gespeigelde hiervan. Voor de duidelijkheid: zie afbeelding 2 van dit bericht.
ARP's zijn apart. Het was ook waarschijnlijk een van de eerste synths die ik in mijn leven zag, een Whiteface Oddesey in een muziekzaak op dit kleine eilandje.

De ruis in je ARP kan van alles zijn. Hiervoor moeten alle onderdelen die in contact staan met het audiopad en de voeding getest worden...
Heiko
lijkt me wel een uitgebreide bak