[track] Als we ons haasten kunnen we die toverbal inhalen.

Origineel geplaatst door funkdecoder
Hoe kom je in godsnaam erbij om te zeggen dat dit een feit is? Het is gewoon jouw mening. Zeker nog nooit van wetenschapsfilosofie gehoord? Men kan nooit objectief spreken of een track af is of niet. Dat is een artistieke definitie waar iedereen een eigen betekenis aan geeft. Wat voor de één af is, is voor de ander nog maar een blauwdruk. Als Isnie die plaat af vindt, dan is ie ook af (aangezien hij de maker is).

Sorry, dit is een loos argument waar je alle kanten mee opkan. Het is af waneer het af is. En als je niet kan bepalen aan welke voorwaarden een track moet voldaan om 'afgewerkt' te zijn - de fase die voorafgaat aan overproduktie - dan heb je een klein probleem waarbij ik me afvraag of jij dan wel weet waar je mee bezig bent.

Sorry maar dit is m'n laatste post in deze thread. Hier ga ik geen tijd meer aan verspîllen.:doei:

Origineel geplaatst door sKeLeTvM .
Ach, ik wauwel maar wat.

Het is allemaal hartstikke leuk wat je vertelt, en je zal het ook goed bedoelen, maar vergis je niet dat het niet leuk overkomt op andere artiesten hier, die echt nuttige informatie nodig hebben.

Juist dat soort 'sturen' van mensen die een zekere kennis hebben, is wat zoveel oorspronkelijke artiesten de grond in drijft: ze worden gepusht om anders te denken dat ze zijn. Onthoud dat, het is moeilijk om aan die maalstroom te ontkomen.

En dat je telkens opnieuw dezelfde dingen vertelt, betekent voor mij dat je gewoon zelf niet zeker bent van wat je probeert te zeggen.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Sorry, dit is een loos argument waar je alle kanten mee opkan. Het is af waneer het af is. En als je niet kan bepalen aan welke voorwaarden een track moet voldaan om 'afgewerkt' te zijn - de fase die voorafgaat aan overproduktie - dan heb je een klein probleem waarbij ik me afvraag of jij dan wel weet waar je mee bezig bent.

Sorry maar dit is m'n laatste post in deze thread. Hier ga ik geen tijd meer aan verspîllen.:doei:

Loos argument? Jammer dat je niet inhoudelijke argumenten geeft. In plaats daarvan geef je een ambiguïteitsdrogreden met een uitspraak als 'het is af wanneer het af is'. Daar schiet je niks mee op. Wellicht dat er mathematische en geluidstechnische analyses zijn om te bepalen wanneer iets af is, maar artistiek gezien niet. Daarvoor is het kunst en kunst kent één eigen regel, namelijk dat het geen regels kent. Bovendien weet ik volgens mij wel waar ik mee bezig ben, aangezien de positieve reacties die ik vaak krijg op mijn tracks. Maar goed, als jij denkt dat jij het zo goed allemaal weet dan wens ik je veel succes.

Origineel geplaatst door isnieZot
jaja, die toverbal gaat niet onopgemerkt voorbij. :D

Hay

ja we wachten met smart op de stuiterbalclubdanceremix:peukie:

Greetz Turtel8D

Back