Origineel geplaatst door Arv Leuk, maar de bass+'string' melodie klinken me zo bekend in de oren. Kan alleen niet op de song komen.. Als ik het weet dan hoor je het
Origineel geplaatst door Arv Leuk, maar de bass+'string' melodie klinken me zo bekend in de oren. Kan alleen niet op de song komen.. Als ik het weet dan hoor je het
Ik kan alvast op mijn plechtige communiezieltje zweren dat ik het zelf geschreven heb ... Je hebt het nummer wel gehoord in de chat toen het nog heel ruw was, misschien ken je het daar nog van.
Origineel geplaatst door apollo Ik kan alvast op mijn plechtige communiezieltje zweren dat ik het zelf geschreven heb ... Je hebt het nummer wel gehoord in de chat toen het nog heel ruw was, misschien ken je het daar nog van.
Ik vind het een mooie song. Klinkt erg mid-eighties en doet me ook terugdenken aan enkele gelijkaardige songs van toen (bv. Geh' nicht in die Stadt van Juliana Werding). Zelf zou ik nog een arpeggio of lead toevoegen om het nog interessanter te maken maar ook nu verveel ik me zeker niet hoor.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.