spul dat je nooit zal verkopen

Oei... een moeilijke vraag voor iemand als ik, met een behoorlijk wisselende setup.
De future retro 777 gaat zeker niet snel weg (liever nooit). En de combinatie MPC2000xl yamaha A4000 zal ook niet snel gaan, tenzij er een all-in-one bak voor is die mega uitgebreide sampler van de yamaha heeft en de strakheid en gebruiksvriendelijkheid van de MPC (nee, de RS7000 is GEEN optie. sampler te beperkt)

-C-

Syntecno Teebee voor sync en CV/Gate converter.
De CS-5 was m'n eerste synth en de Mono/poly is m'n mooiste synth (kwa uiterlijk).
Ik denk dat ik deze gewoon bewaar, ookal gebruik ik ze dan niet meer. Misschien voor aan de wand.
Je kan ze later aan je klein kinderen laten zien. Of je kan een eigen museumpje maken in een aparte kamer.
Dat laatste lijkt mij erg leuk.

Dus eigelijk kan ik beter alles voor m'n toekomstig museum bewaren.

...ff een heel boude uitspraak doen...

mijn 'echte' piano gaat nooit weg. alles wat electriciteit nodig heeft is vals

Mijn JP8000 vindt ik toch wel erg fijn. Evenals mijn prophecy, hoewel, mocht ik ooit budget hebben voor een minimoog (hmmm, hij blijft nog wel 10 jaar staan). Oh ja, aan mijn drumstation ben ik ook wel gehecht.

Voor mijn mixer en andere spullen zijn nu gewoon nieuwere/betere/uitgebreidere versies te koop, maar helaas te duur. Mochten die ooit goedkoper worden en mijn apparatuur is nog wat waard dan zal ik er over nadenken.

Origineel geplaatst door scienide
Mijn monomachine... :halleluja

Die zou ik ook nooit weg doen als ik die had.. :D Hmm.. Sparen.. ;{

Ik denk dat alles in principe vervangbaar is aangezien er steeds nieuwe dingen uitgevonden worden.. Ik kan nu wel zeggen dat ik m'n Polymorph en MPC2000XL nooit weg zal doen, want die maken de minste kans.. Maar hoogstwaarschijnlijk komt er wel ooit iets voor terug wat toch vetter is.. Een Monomachine voor m'n Polymorph bijvoorbeeld? Wie zal het zeggen.. ;)

... mn quad versterker en mn line6 echo pro.... en een paar stukjes vinyl...

leuke thread

Eigenlijk is mn TR-808 de enige die ik tot nog toe nooit weg zou willen doen: is bruikbaar in elke productie en heeft natuurlijk een vintage-status.
Verder is de K-Station een bakkie waar ik mee kan lezen en schrijven maar op de dag dat ik een, qua mogelijkheden, vergelijkbaar apparaat aanschaf, vliegt ie er genadeloos uit.:duivels:

Origineel geplaatst door Sly Dog
Eigenlijk is mn TR-808 de enige die ik tot nog toe nooit weg zou willen doen: is bruikbaar in elke productie en heeft natuurlijk een vintage-status.
Verder is de K-Station een bakkie waar ik mee kan lezen en schrijven maar op de dag dat ik een, qua mogelijkheden, vergelijkbaar apparaat aanschaf, vliegt ie er genadeloos uit.:duivels:

En jij belde mij zojuist toch op om even de aandacht op jouw en je 808 te vestigen??? :D

909 vervangbaar voor de meeste maar niet voor mijn iig de clap niet.

Sherman Filterbank gebruik hem lang niet altijd maar hijs te goed om weg te doen.

Eigenlijk ben ik verplan nooit meer iets weg te doen behalfe mijn PRO 600.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
En jij belde mij zojuist toch op om even de aandacht op jouw en je 808 te vestigen??? :D

Nee, of je zin had om mee te doen met huiswerk maken.:geslaagd:
Helaas ben je al klaar met school en kun je dan ook niet het stralende synthlicht zijn tijdens mijn al dan niet saaiere collegemomenten.:Z

erg zielig maar 100% waar .... ik zal nooit meer van me leven mijn Philips Phillicorda verkopen..... hij is zoooo Stoer!!!!!! keb er dan ook 2 ..... Oh ja en mijn hammond l122 gaat nooit meer weg, tenzij ik een b3 of een A100 kan veroorloven(eeeeh hmmmm nooit is mischien een iets te groot woord).

mijn Gem G1 gaat nooit meer weg, ook al speel ik nooit meer op het ding (vanwege bewezen k*tkwali van zowel klavier als alle 8 de sounds)

sorry.....het zit gewoon tussen de oren

Tsja...

Tsja...

Bij mij blijft de Sherman(1) altijd staan en m'n Chameleon zal ik ook niet snel weg doen, dat ding is zo multifunctioneel. Typisch dat het beiden effecten zijn, maar daar bepaal ik voor een groot deel m'n sound mee.

M'n Korg DW8000. Niemand wil hem kopen.
Terwijl het een kek synthje is.
Maar ik heb er geen plaats meer voor als ik m'n studio ga omgooien.

Origineel geplaatst door Sly Dog

En de K-Station is er keihard uitgeschopt.:D
Vervangen door de Access Virus B die zeker weten nog een aantal jaartjes meegaat (vooral in combi met Sound Diver).
De levensduur van de JoMoX AiRBase is ook aanzienlijk verlengd doordat ik eindelijk de softeditor aan de praat heb gekregen. :halleluja

Origineel geplaatst door metatron
909 vervangbaar voor de meeste maar niet voor mijn iig de clap niet.

Sherman Filterbank gebruik hem lang niet altijd maar hijs te goed om weg te doen.

Eigenlijk ben ik verplan nooit meer iets weg te doen behalfe mijn PRO 600.

En m`n Mixmaster

Back