spul dat je nooit zal verkopen

Mijn Alpha Juno 1 en Boss SE-50! Oh, how I love those Old-Skool Sounds!!!

Origineel geplaatst door turtel
Hay

een solina en een onbewoond eiland met stroom

dat is genoeg, de string ensemble doe ik nooit weg(tenzij mijn omni ze ook heeft dan gaat die nooit weg)

een paar jaar geleden dacht ik dat ik nooit mijn 303 wegzou doen

Greetz Turtel _-/8D\-_

solina is eruit het wordt de omni , en men 303 is ook weer terug:)

ben happy zo*D

Casio Mt220, daar ben ik op begonnen, al weer 11 jaar terug!

Mijn Probe Stratocaster gaat ook niet meer weg want dat is mijn eerste gitaar
Jackson dinky gaat ook niet meer weg denk ik.

Roland JV1010 vast ook niet meer want die heeft wel leuke geluidjes en brengt tegenwoordig nog maar 3 stuivers op ofzo.

Ach en de rest is wel vervangbaar, al ben ik niet van plan om dat in de nabije toekomst te doen (alleen volgend jaar een nieuwe mixer misschien)

ikke

ikke

Mijn CS-50!!.................Dreammachine..................

Tenzij iemand hem wilt ruilen voor een CS60 met een klap geld erbij.
8o)

Maar verder is alles!! te ruilen of te verkopen..

M'n Korg MS10 en MS20.... ondanks dat ik ze niet eens echt veel gebruik, vind ik het gewoon een mooi analoog koppeltje wat zeker in de studio blijft.

Verder zal ik m'n GEM Promega 3 ook niet snel weg doen (ik denk eigenlijk ook nooit...)

Persoonlijk hang ik niet zo aan een instrument vast. Doorverkopen en weer wat nieuws kopen levert nieuwe inspiratie op. De oude nummers in een nieuw workstation bewerken levert vaak ook verassende resultaten op, dan merk je pas goed de verschillen en de sterke en minder sterke kanten van de verscheidene instrumenten.
Ik heb nu alleen een Fantom XA en weet bijna zeker dat die over een twee à drie jaar weer doorverkoop om iets nieuws aan te schaffen, net zoals ik met mijn vorige instrumenten heb gedaan, misschien dat ik er nog wat bij ga kopen waardoor de verkoop wat uitgesteld wordt, maar de verkoop gaat zeker een keer gebeuren (al is het via een inruil) Dus er is eigenlijk niets dat ik niet verkoop (qua instrumenten dan).

Groetjes van Rudo

Promega 3 blijf ik nog lang mee getrouwd.

Back