[new] track enzo..

oeiee

Ik moest (serieus) gewoon de track luisteren om te weten te komen waar jullie het over hebben.. haha

Thanks voor de tips Payt. Ik ga waarschijnlijk de track nog is helemaal aanpassen. Ik hoor nu ook dat de snare wat te prominent is. Hmmm schaven duss! Punt is dat ik zoals gewoonlijk alweer met me neus in een andere track zit..

R

Origineel geplaatst door Arv
oeiee

Ik moest (serieus) gewoon de track luisteren om te weten te komen waar jullie het over hebben.. haha

Thanks voor de tips Payt. Ik ga waarschijnlijk de track nog is helemaal aanpassen. Ik hoor nu ook dat de snare wat te prominent is. Hmmm schaven duss! Punt is dat ik zoals gewoonlijk alweer met me neus in een andere track zit..

R

en dat is toch het lueke ervan ,het ermee bezig zijn ,als die af is is die af

Origineel geplaatst door turtel
wel apart trackje (zoals gewoonlijk)

Eerder bigbeat dan acid zou ik het noemen (is geen negatieve opmerking!)
Beetje ala Fused and Bruised (label) van een denk 8 jaar geleden. En dat is erg prettige herrie kan ik je melden:D

nou dat vindt ik echt onzin zeg , dit is toch geen bigbeat dat is met schuiftrompetten:)

hij is relaxd arv:)

klinkt lekker, lekkere baseline, wat mij alleen opviel is dat er aan het einde een clap inkomt waardoor het lijkt dat er nog wat gaat komen, maar dat eindigt de track. Ik zou de clap weglaten en de track eerder laten eindigen of op de clap doorbouwen.

Re: [new] track enzo..

Origineel geplaatst door Arv
En nog 1 van mijn hand, net af, veel werk besteed aan niveau, mix enzovoort..

electronic stufff

http://home.deds.nl/~arvmusic/own music/arv_-_titans_sun.mp3

R

Hmm.. het is ritmisch heel erg onsamenhangend. De verschillende onderdelen grijpen niet in elkaar over. Vooral die bas is heel erg stijf. Op dit moment zijn het veel noten zonder de muziek die erbij hoort.

Je moet proberen "op een afstandje" naar je track te luisteren of het muzikale idee wel overkomt. Ik doe zoiets meestal; tijdens de afwas of opruimen :doei:

Re: Re: [new] track enzo..

Re: Re: [new] track enzo..

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Hmm.. het is ritmisch heel erg onsamenhangend. De verschillende onderdelen grijpen niet in elkaar over. Vooral die bas is heel erg stijf. Op dit moment zijn het veel noten zonder de muziek die erbij hoort.

Je moet proberen "op een afstandje" naar je track te luisteren of het muzikale idee wel overkomt. Ik doe zoiets meestal; tijdens de afwas of opruimen :doei:

Ja precies! Dat deed ik gisteren, ik had eigenlijk het idee dat ik de hele track nix meer aan vond.. :D Toen ik er gisteren weer even mee ging klooien kwam ik tot de conclusie dat er of dingen weg moeten, of de structuur moet spannender.. Maar wat Turtel ook al zegt, als ie af is is ie af..

Thanx again voor luisteren/tips

R

Back