funky track

Special K

Stamgast
Even een dagje flink doorgewerkt en voila een nieuwe track. Ondanks de overkill aan geplaatste tracks, vond ik deze toch de moeite waard om even te laten horen. Alleen de Rhodes komt uit de Roland RD 500 voor de rest heb ik software en samples gebruikt.

link

duurt een beetje lang voordat de track opgang komt, maar dan istie wel leuk..

de mix klinkt hier nog niet echt geweldig echter.
als de thema's er allemaal bijkomen wordt de beat een beetje wegedrukt.
en ik mis ook nog een lekkere party-groove, het blijft een beetje
te vlak (en ik neem aan dat je met deephouse bedoelt dat het ook bedoeld is om op te dansen)

maaruhm, 't is zeker geen slechte track, ik zou hem no wat verder uitbouwen!

:mega:

Ik ben zelf eigenlijk geen voorstander van zo'n lange opbouw, maar heb de adviezen van een dj opgevolgd en daarom de plaat wat meer "mixable" gemaakt.

Klinkt inderdaad best funky.

Ik ken de stijl niet zo echter, dus da's lastig oordelen. Ik vind hem vrij langzaam en eentonig, maar dat kan bij de stijl horen.

Maar... ik vind de snare's die bij 2.35 niet zo lekker klinken als ze los met de kick te horen zijn. Bij de rest van de beat klinken ze wel prima overigens.

De breaks voor een nieuwe maat zijn af en toe erg lekker (toms).

Dat hij inmixbaar is, is natuurlijk prima, maar misschien is het toch handig om enkele maten te schrappen om het sneller boeiend te maken voor de luisteraar (als dat een forumlezer of platenmaatschappij is dan). Vanaf 45sec wordt hij een stuk intressanter vanwege de toms en hihats namelijk.

Back